Në Spotify tani mund të blesh edhe audio-libra - Business Magazine Albania

Në Spotify tani mund të blesh edhe audio-libra

Spotify po sjell një opsion të ri në aplikacionin e saj. Tashmë përdoruesit do të kenë mundësi të blejnë edhe audio-libra. Shërbimi i ri funksionon njësoj si një shërbim tradicional i audio-librave, duke u mundësuar përdoruesve të blejnë çdo libër që duan të dëgjojnë. Por, kompania ka ngacmuar më shumë modele unike biznesi që mund të vijnë në të ardhmen dhe të duken më shumë si qasjet freemium, me të cilat dëgjuesit janë mësuar me muzikën dhe podkastet.

Përdoruesit në SHBA mund të blejnë audio-libra individualë nga një bibliotekë prej 300,000 titujsh me çmime të përcaktuara nga botuesit, të ngjashme me Apple Books. Dëgjuesit mund të shfletojnë dhe të provojnë libra audio në aplikacion dhe pasi të zgjedhin një titull që duan të blejnë, ata do të drejtohen jashtë aplikacionit për të bërë blerjen. Nir Zicherman, kreu i audio-librave në Spotify, thotë se modeli aktual është vetëm një pikënisje.

Lexo edhe: Të rinjtë po shpenzojnë më shumë kohë në TikTok se para televizorit, thotë raporti anglez

“Ndërsa ne kemi ambicie për të prezantuar modele të reja biznesi audiolibrash në të ardhmen, duke folur me partnerë në të gjithë industrinë, menduam se à la carte ishte mënyra më e mirë për të filluar aktivizimin e librave audio dhe për të mësuar nga mënyra se si njerëzit ndërveprojnë me titujt individualë,”tha Zicherman.

Biblioteka përbëhet nga tituj nga shtëpitë kryesore botuese. Në fillim të këtij viti, Spotify bleu Findaway, një kompani librash audio që lejon autorët amatorë të audiolibrave të krijojnë, shpërndajnë dhe fitojnë para nga puna e tyre. Për momentin, përdoruesit e Findaway mund të ngarkojnë punën e tyre në Spotify, ashtu siç do të bënin çdo platformë tjetër audiobook, por aplikacioni mund të jetë kyç për ato modele të reja biznesi për të cilat Zicherman flet.

The Verge

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0