Musk thotë se chatbot-i i tij i ri i AI ka " humor" - Business Magazine Albania

Musk thotë se chatbot-i i tij i ri i AI ka ” humor”

Musk thotë se chatbot-i i tij i ri i AI ka 'pak humor'
~2 minuta lexim

Elon Musk ka lançuar një chatbot me AI të quajtur Grok në faqen e tij të mediave sociale X, dikur Twitter, por deri më tani është i disponueshëm vetëm për përdoruesit e përzgjedhur. “Në disa aspekte të rëndësishme, është më e mira që ekziston aktualisht,” postoi ai në X, përpara publikimit të tij. Musk u mburr se Grok “e do sarkazmën” dhe do t’u përgjigjej pyetjeve me “pak humor”.

Megjithatë, shenjat e hershme sugjerojnë se ai vuan nga probleme të zakonshme për mjetet e tjera të inteligjencës artificiale. Javën e kaluar në samitin e AI në Mbretërinë e Bashkuar, Musk pranoi se kishte rreziqe që lidhen me zhvillimin e AI.

Lexo edhe:Si ta motivoni veten ditën e hënë për më shumë produktivitet

Por ai ka qenë gjithashtu një kampion i gjatë i teknologjisë. Ai ishte një bashkë-themelues i firmës OpenAI e cila krijoi ChatGPT, mjeti i parë i AI i disponueshëm gjerësisht vitin e kaluar. Microsoft ka investuar në OpenAI duke e bërë mjetin të disponueshëm në platformën e tij.

Që atëherë Google lançoi modelin e tij rival të inteligjencës artificiale (AI), Bard, dhe Meta ka lançuar Llama. Mjetet janë krijuar për të përdorur informacionin e gëlltitur më parë për të gjeneruar përgjigje teksti që tingëllojnë sikur t’i ketë shkruar një njeri. Grok është një term i krijuar nga shkrimtari i trillimeve shkencore Robert A. Heinlein, në romanin e tij të vitit 1961 Stranger in a Strange Land. Në të, “grokking” ishte të ndjehesh thellë me të tjerët.

Megjithatë, xAI tha se Grok u modelua sipas Udhëzuesit të Autostopeve në Galaxy, nga Douglas Adams, i cili filloi si një seri radioje e BBC në vitet 1980, por më vonë u ripunua në shtyp dhe në film. xAI tha se Grok “kishte synuar t’i përgjigjej pothuajse çdo gjëje dhe, shumë më e vështirë, madje të sugjeronte se çfarë pyetje të bënte”.

Grok ishte një “produkt beta shumë i hershëm – më e mira që mund të bënim me dy muaj stërvitje”, shtoi ai.

Bbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Ndryshimi nuk është i dhimbshëm. Rezistenca ndaj tij është.”
— Tim Ferriss
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0