Mos pyesni më ‘Si jeni?’ Studiuesit e Harvardit thonë se kjo është ajo që njerëzit e suksesshëm bëjnë kur flasin me të tjerët  - Business Magazine Albania

Mos pyesni më ‘Si jeni?’ Studiuesit e Harvardit thonë se kjo është ajo që njerëzit e suksesshëm bëjnë kur flasin me të tjerët 

Si jeni

Nga Gary Burnison

“Si jeni?” Këto janë tre fjalët më të kota në botën e komunikimit. Personi që pyet nuk dëshiron vërtet ta dijë dhe personi që përgjigjet nuk thotë të vërtetën. Ajo që vijon është një mundësi e humbur dhe shkëmbim i pakuptimtë.

Por, çelësi për të përfituar sa më shumë nga bisedat e vogla, sipas studiuesve të Harvardit, është thjesht t’i bësh personit tjetër pyetje pasuese. Në një seri eksperimentesh, studiuesit analizuan më shumë se 300 biseda në internet dhe zbuluan se atyre, të cilëve u bëheshin pyetje vijuese kuptimplota (pyetje që nuk janë “si jeni?” ose “çfarë bëni?”), e pëlqyen personin tjetër më shumë.

“Kur njerëzit udhëzohen të bëjnë më shumë pyetje, ata kanë reagim më të lartë, një konstrukt ndërpersonal që kap dëgjimin, mirëkuptimin, vërtetimin dhe kujdesin”, shkruajnë studiuesit.

Pra, si të kaloni nga gjuha e lidhur në një person karizmatik dhe interesant? Varet nga pyetja me të cilën filloni dhe më pas mund të përqendroheni në rrjedhën e pyetjeve vijuese.

Këtu janë shtatë taktika për të pasur një bisedë kuptimplotë:

  1. Përdorni trukun A.C.T. për të nisur një lidhje

Kur ishte hera e fundit që keni qenë në një takim që nuk filloi me biseda të vogla? Është një mënyrë e natyrshme që njerëzit të lidhen. Filloni me një pyetje që do të ndërtohet deri në një bisedë që plotëson kriteret  A.C.T:

  • A – Ka autenticitet
  • C – Ka një lidhje(connection)
  • T – Ka një temë që do t’iu japë atyre shije se kush jeni (taste)

Disa nga ato pyetje mund të jenë:

  • “Cila është gjendja juaj aktuale mendore?”
  • “Çfarë lajmesh po prisni këtë javë?”
  • “Ti më kujton një personazh të famshëm, por nuk e mbaj mend se cilin’’
  • Lëvizni përtej “përditësimit në çdo orë”

Rikthimi për shumë njerëz është si “përditësimi çdo orë” i edicionit të lajmeve – trafiku, sportet, moti etj.

Largojeni këtë nga koka juaj: Është një akullthyes i tmerrshëm. Ka disa përjashtime, si për shembull nëse keni interes vërtet dhe shefi ose kolegu juaj e ndan këtë pasion me ju. Por, përpiquni të kaloni përtej atyre temave klishe, te gjërat që janë më të rëndësishme dhe personale për ju.

  1. Vëzhgoni rrethin tuaj

Hapi sytë para se të hapësh gojën. Gjeni diçka ku të përqëndroheni në mjedisin e personave që ju rrethojnë, si p.sh. veprat e artit në mur, një vegël e çuditshme ose një foto familjare në tavolinën e tyre, një helmetë makine garash, monedha të shpërndara nga vende të ndryshme etj. Me siguri do të ketë diçka që do të nxisë biseda të vogla dhe do të ndihmojë ta çojë bisedën në pyetje unike vijuese.

Le të themi se po flisni me drejtorin ekzekutiv të një kompanie të madhe, i cili do të dalë në pension dhe keni vënë re një varg kutish bosh përgjatë murit të zyrës së tij. Ju mund të filloni me pyetjen, “Sa e vështirë është për ju të largoheni nga kjo punë?” Kjo do të çojë në një diskutim shumë më të thellë dhe më emocional, që nuk do të kishte ndodhur kurrë nëse nuk do t’i kishit vënë re ato kuti.

Lexo: Arma sekrete për të punësuar njeriun e duhur

  1. Ndani disa lajme (që kanë ndodhur në të vërtetë)

Nëse keni “lajme”, ndajini: “Unë adoptova një kafshë shtëpiake gjatë fundjavës” ose “Fëmija im 6-vjeçar hipi në biçikletë për herë të parë dje!” Besoni apo jo, shumica e njerëzve në të vërtetë duan të dinë më shumë për të tjerët, veçanërisht nëse ata të dy punojnë në të njëjtën kompani.

Nëse jeni i ri në një kompani dhe drejtoni një ekip, për shembull, filloni takimin tuaj të parë duke shkuar nëpër dhoma dhe duke i kërkuar secilit person të thotë një gjë interesante që ka ndodhur kohët e fundit në jetën e tyre. Si rezultat i asaj ndarjeje momentale, ju i keni lejuar të gjithë të ndihen më personalisht dhe sinqerisht të lidhur me njëri-tjetrin.

Objektivi është të jesh i vërtetë dhe jo thjesht të shpikësh diçka. Përndryshe, ju rrezikoni të mos dini si t’u përgjigjeni pyetjeve vijuese për diçka me të cilën keni pak ose aspak përvojë.

  1. Flisni të parët

Nëse jeni duke u takuar ballë për ballë ose jeni në një konferencë telefonike, flisni të parët.

Nëse prisni, ndoshta do të ndodhin dy gjëra: Njëra, dikush tjetër do të bëjë komentin që dëshironit të bënit dhe e dyta, kolegët tuaj më llafazanë do të marrin përsipër pyetjet e tyre pasuese. Do të humbisni në biseda dhe do të humbisni shansin tuaj për të pyetur.

  1. Nuk është vetëm ajo që thoni

Pavarësisht se çfarë ose sa shumë thoni, toni i zërit, shprehja e fytyrës dhe kontakti me sy do të transmetojnë shumë më tepër.

Shikoni personin tjetër kur flisni, jo tryezën e konferencës apo murin. Në telefon, buzëqeshni – kjo do ta bëjë zërin tuaj të tingëllojë më i ngrohtë. Nuk është vetëm ajo që thoni, por mënyra se si e thoni atë që do t’i ndihmojë të tjerët të lidhen me ju.

  1. Bëni strumbullarin

Kjo është ajo ku bisedat e vogla shkojnë në nivelin tjetër, ndërsa largoheni nga të folurit për diçka të vogël për çështjen në fjalë.

Nëse biseda tashmë po rrjedh, do të jetë më e lehtë se sa mendoni dhe bëni pyetje vijuese. Shefi juaj mund të jetë ai që do të bëjë hapin e parë, “Pra, më tregoni se çfarë po ndodh me [X].” Falë bisedës së vogël, tashmë do të jeni në sinkron. Më pas mund të kaloni në një diskutim më kuptimplotë që shfaq njohuritë, kontributin dhe besimin tuaj.

Vetëm bëje

Për introvertët, bisedat e vogla mund të jenë të dhimbshme. Por, nëse nuk thoni asgjë në ato momente përpara se të fillojë një takim ose kur ju dhe shefi juaj jeni në ashensor, rrezikoni të bëheni të padukshëm.

Së pari, jepini vetes një pushim. Pothuajse të gjithë janë të frikësuar nga të tjerët, veçanërisht me ata që i tejkalojnë. (Më kujtohet se u ndjeva i shtangur kur u takova me një gjeneral me katër yje në Pentagon. Dhe përsëri u ndjeva kështu në një takim me kryeministrin e atëhershëm të Britanisë, David Cameron. Por, mora frymë thellë dhe gjithsesi fola.)

Është e natyrshme t’i nënshtroheni autoritetit. Ju jeni ai që jeni dhe askush nuk pret një njeri tjetër nga ju. Kur përpiqeni të flisni, të tjerët do t’ju dëgjojnë dhe do të lidhen me ju.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0