Mos prisni momentin e duhur. Momenti i duhur është tani!
Përditësuar së fundmi: 05/02/2019

Mos prisni momentin e duhur. Momenti i duhur është tani!

Share
nga Neada Muçaj
Shk 05, 2019

Ka kaq shumë gjëra për të bërë në jetë. Disa duan të nisin një biznes, disa duan të publikojnë një libër, dhe disa duan të udhëtojnë.

Çfarëdo qoftë bëje tani!

Shoh pafund njerëz me ëndrra dhe sytë e tyre të mbushur me shpresë dhe dëshirë duke pritur për momentin e duhur.

Ajo që ata nuk dinë është se nëse ata do të vazhdojnë të presin për momentin e duhur, ata do të përfundojnë duke pritur përgjithmonë. Siç thotë dhe logo e Nike “Thjesht bëje”.

Këto janë disa këshilla për të menaxhuar më mirë kohën dhe për të dhënë maksimumin nga 24 orët e ditës.

  • Njih prioritetet e tua: Është më e lehtë për të menaxhuar kohën nëse i njihni mirë prioritetet tuaja. Në vend që të punoni pa mend, ju duhet të vendosni fokusin në gjërat që kanë rëndësi. Shkruani tre deri katër gjëra të rëndësishme dhe urgjente që dëshironi të arrini sot. Kjo do ta mbajë trurin aktiv dhe do t’ju japë një ndjenjë të qëllimit.
  • Planifiko më parë: Është e kotë të fillosh të bësh diçka pa e planifikuar atë. Kur gjërat janë planifikuar deri në detaj, kanë më shumë shanse dhe për t’u realizuar. Ju zgjoheni me një mendje të qartë duke e ditur saktësisht se çfarë duhet të bëni dhe si të filloni ditën.
  • Ndiq kohën tënde: Një nga mënyrat më të mençura për të menaxhuar kohën është të dini se ku po e shpenzon kohën në radhë të parë. Ka shumë mënyra për ta bërë këtë, kërkoni ndihmën e një miku ose përdorni aplikacione dhe softuer për “gjurmimin” e kohës për të marrë detajet e sakta dhe të qëndroni në krye të gjërave.
  • Mos thuaj po për çdo gjë: Mund të përputhet me pikën e parë, por është ndryshe. Shpesh ne tentojmë të mbushim pjatat tona me më shumë nga sa mund të përballojmë. Nuk duhet të kënaqni të gjithë rreth jush duke e çuar veten në fund. Në këtë mënyrë, ju vetëm do të bllokoni kohën të cilën mund ta përdornit shumë herë më të mirë.
  • Mbaj larg shpërqëndrimet: Një person mesatar pranon të harxhojë 3 orë në ditë. Disa nga hutimet e zakonshme përfshijn ëkërkimin në web, bisedat me kolegët e punës, bisedat telefonike etj. Ndërprerje të tilla gjatë punës dhe hutimet ju kushtojnë jo vetëm orët e çmuara, por edhe punë të vlefshme dhe energji.

/Sandeep Kashyap