Mirela Sula, folëse në konventën “Suksesi është Qëllimi Yt”

Mirela Sula

Mirela Sula CEO & themeluese e GLOBAL WOMAN do të jetë folëse në konventë. Ajo ka 7 vite që jeton në Londër dhe udhëheq një nga organizatat më të mëdha për gratë sipërmarrëse në botë. Para se të shkonte në Londër, Mirela ka punuar si lektore e psikologjisë në universitetin e Tiranës. Gjithashtu, Mirela ka koordinuar “Rrjetin e Grave për barazi në Vendimmarrje” dhe ka drejtuar “Qendrën Shqiptare të Psikoterapisë Pozitive”. Mirela njëkohësisht ka drejtuar revisten “Psikologjia” dhe “Psikostil”. “Mos e Lër Mendjen të Ikë” ka korrur një sukses, jo vetëm për lexuesit shqiptarë, por në mbarë botën.


Ky libër është botuar gjithashtu në Amerikë dhe Turqi dhe ështe bestseller në Amazon.

Mirela është sipërmarrëse e tri organizatave të suksesshme në Londër: “Albanian Woman”, “Migrant Woman” dhe “Global Woman” dhe është ftuar në mbarë botën si lektore për të folur në konferenca të ndryshme. Në 2015, Mirela është zgjedhur si “Gruaja Frymëzuese e Vitit” dhe më pas ështe vlerësuar me cmime të nëpasnjëshme në mbarë botën.

Lexo: Si të bëni shitje nëse jeni person introvert?

Aktiviteti i Mirelës është pasqyruar edhe në disa media të mëdha britanike si BBC Radio Women’s Hour; The Guardian, London Live, Evening Standard, Sky TV etc. Sot Mirela është kthyer në një shembull frymëzimi në mbarë botën për lëvizjen globale që ka krijuar për të ndihmuar gratë në rritjen e konfidences dhe fuqizimin financiar.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale