Flota globale e avionit privat ka përjetuar rritje të konsiderueshme në dy dekadat e fundit, duke dyfishuar numrat e tyre. Tregu është në rritje, me rekorde të reja për transaksione dhe vlera në dollarë në vitet e fundit. Megjithatë, një raport i ri nga Instituti Amerikan për Studime Politike thekson ndikimin mjedisor dhe ndryshimin fiskal të lidhur me avionët privatë.
Sipas raportit, avionët privatë janë të paktën 10 herë më shumë ndotës për pasagjer se sa avionët komercialë, duke kontribuar në mënyrë të konsiderueshme në ndikimin klimatik në sektorin e aviacionit. Duke marrë parasysh këto shqetësime, Stephen Prince, një pronar avioni privat dhe zëvendëskryetar i Patriotic Millionaires, një grup që promovon taksat më të larta, ka vendosur të tërhiqet.
Prince po largohet nga Cessna 650 Citation III, një avion privat që milioneri e ka patur prej vitesh, pasi kuptoi nivelin e lartë të ndotjes krahasuar me fluturimet komerciale. Ai pranon vështirësitë e udhëtimit komercial, por është i vendosur të bëjë ndryshimin për hir të mjedisit.
Lexo:“Përdoruesit mund të fshehin numrat e telefonit kur…”, WhatsApp sjell veçorinë e re
Edhe pse Prince po braktis Cessna-në e tij. Ai ende planifikon të angazhohet në udhëtime ajrore private në raste të rralla, duke marrë me qira një aeroplan më të vogël me konsum të ulët të karburantit. Ai nuk ka ndërmend të bindë aktivisht milionerët e tjerë të braktisin avionët e tyre, por beson se individët më të pasur duhet të paguajnë taksa më të larta për të mirën të përgjithshme të shoqërisë.
Raporti i Institutit për Studime Politike rekomandon taksat më të larta për shitjen dhe karburantin e avionëve privatë. Ata propozojnë një taksë shitjeje prej 10% për aeroplanët e përdorur dhe 5% për ato të reja. Për më tepër, ata përmbajnë dyfishimin e taksave federale të karburantit për përdoruesit e shpeshtë të avionëve privatë. Raporti thekson rastin e Elon Musk, një përdorues i shpeshtë i avionëve privatë, i cili do të duhej të paguajë miliona dollarë taksa shtesë sipas kushteve të propozuara.
Autorët argumentojnë se avionët privatë rrisin pabarazinë dhe konsolidojnë pasurinë dhe fuqinë në duar të disa individeve. Ata propozojnë taksa dhe tarifa të larta për të zvogëluar pronësinë e avionëve privatë dhe kërkojnë një kthesë drejt dekarbonizimit të aviacionit.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.