Milenialët dhe Gjenerata Z duan të investojnë në aksione më shumë se në Bitcoin dhe asete të tjera - Business Magazine Albania

Milenialët dhe Gjenerata Z duan të investojnë në aksione më shumë se në Bitcoin dhe asete të tjera

Pavarësisht gjithë zhurmës rreth kriptomonedhave dhe lehtësisë së investimit nëpërmjet aplikacioneve të reja tregtare, amerikanët e rinj kanë një oreks për aksione. Një sondazh i ri zbulon se Milenialët dhe anëtarët e Gjeneratës Z janë më të interesuar në tregun e aksioneve sesa në asete të tjera financiare, përfshirë kriptovalutat.

Sondazhi i ri i kompanisë “Motley Fool” zbulon se ndërsa mijëvjeçarët kanë parë rritje më të ngadaltë në pronësinë e aksioneve, ritmi ka filluar të rritet disi gjatë vitit të kaluar. Në tremujorin e parë të 2020, Milenialët zotëronin 1.8% të aksioneve. Deri në tremujorin e dytë të 2021, ata zotëronin 2.5%, duke arritur vlerën e 1 trilion dollarëve.

Jack Caporal, analist hulumtues në The Motley Fool, i tha GOBankingRates se ndërsa millennials zotërojnë shumë më pak aksione sesa Baby Boomers dhe Gjenerat X, ka disa arsye për të qenë të fortë në perspektivën për investitorët më të rinj.

“Mijëvjeçarët më të vjetër po i afrohen viteve të pikut të fitimit, gjë që duhet t’u sigurojë atyre para shtesë për të investuar,” tha Caporal.

Lexo edhe: Në SHBA, tregu i punës për kriptomonedhat po zgjerohet me shpejtësi. Miami synon të bëhet “qendra”

Nga ana tjetër, mijëvjeçarët dhe Gjenerata Z përballen me sfida unike që mund të pengojnë aftësinë e tyre për të investuar, vuri në dukje Caporal.

“Milenialët po hyjnë në vitet kryesore duke blerë shtëpi në një treg të nxehtë. Më shumë mijëvjeçarë kanë borxhe të kredisë studentore se çdo brez tjetër, dhe Gjenerata Z po grumbullon vetë borxhin e kredisë studentore. Mijëvjeçarët gjithashtu u përballën me pengesa më të mëdha në punësim gjatë muajve të parë të pandemisë COVID-19 sesa gjeneratat e tjera, “tha ai.

Një studim i mëparshëm i Motley Fool vuri në dukje se aksionet “janë mbretër” për anëtarët e të dy gjeneratave, me 73% të investitorëve të Gjeneratës Z, 66% të investitorëve mijëvjeçarë dhe 67% të investitorëve të moshës 18 deri në 40 vjeç që zotërojnë aksione të përgjithshme, duke i bërë ata llojin më të zakonshëm e investimeve në këtë grupmoshë. Një tjetër gjetje kryesore e atij sondazhi të qershorit ishte se Gjenerata Z dhe Milenialët janë duke vënë baste mbi teknologjinë, pasi të anketuarit kishin më shumë gjasa të mbanin aksione në sektorin financiar, me 42%; sektori i teknologjisë së informacionit, me 40%; dhe sektori i teknologjisë së lartë/teknologjisë në zhvillim, me 38%.

Fondet e përbashkëta ishin lloji i dytë më i zakonshëm i investimit midis investitorëve të moshës 18 deri në 40 vjeç, me 45% të të anketuarve të investuar në to.

GoBankingRates 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0