Microsoft ka patentuar një “chatbot” që do të ringjallë të vdekurit…virtualisht

Microsoft ka marrë patentën për studimin, zhvillimin dhe ndërtimin e një teknologjie e deri të një “chatbot” që mund të marrë personalitetin, karakterin e deri edhe pamjen e një njeriu.

Sipas dokumenteve të dorëzuar në zyrën e patentave të Shteteve të Bashkuara të Amerikës, “chatbot” në fjalë do të ndërtohet përmes informacionit që mund të mbledhë për një persona të caktuar në rrjetet sociale, përfshirë këtu imazhet, zërin, informacion mbi sjelljen, postimet dhe mesazhet.

Kjo është pjesë abstrakte e tij, ndërsa në dokumentacion nuk përjashtohet mundësia që më pas gjithë këtij informacioni t’i jepet edhe prania fizike, dy dhe tredimensionale duke shfrytëzuar fotot dhe videot e një personi.

Patenta e marrë prej Microsoft nuk thotë se ky produkt do të përdoret për të “për të sjellë në jetë digjitalisht” personat e vdekur, por mes rreshtave merret si shembull përdorimi për robotin, pra të imitojë dhe rikrijojë një person të caktuar. “Personi i caktuar mund të jetë i të shkuarës, ose të tashmes, një mik, i afërm, një i famshëm, një karakter imagjinar, figurë historike, njeri i thjeshtë etj”, lexohet mes rreshtave të patentës.

Pas përhapjes së këtij lajmi në rrjetet sociale, shumë përdorues thanë se skenarët hollivudianë, duke e lidhur direkt me episodin “Be Right Back” të serialit Black Mirror, ku një i dashuri i protagonistes ndahet nga jeta dhe një kompani arrin të riprodhojë një manekin të ngjashëm me të si fizikisht poashtu edhe në karakter. Një klon sidoqoftë i paaftë për të kopjuar gamën emocionale të dikujt.

Aplikimi për marrjen e kësaj patente është bërë që në vitin 2017 nga ana e Microsoft, por vetëm në dhjetor të vitit të kaluar është miratuar. Drejtuesi i programeve AI në Microsoft, Tim O’Brien tha se nuk ishte në dijeni të kësaj patente dhe as të ndonjë plani për të ndërtuar këtë teknologji.

YAHOO

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale