Michelle Obama organizon online mbrëmjen e maturës

Michelle Obama organizon online mbrëmjen e maturës

Michelle Obama

Michelle Obama është e shqetësuar për mbrëmjen e maturës dhe po ndihmon të rinjtë që të mund ta realizojnë atë online.

Organizata e Obamës, “When we all vote” dhe MTV do të organizojnë një Mbrëmje Mature Virtuale për klasën e vitit 2020.

Ky event është lajmëruar për në datën 22 maj dhe siç shkruan CNN, ka për qëllim t’u ngrejë humorin studentëve, të cilëve u janë anuluar ballot e maturës dhe ceremonitë e diplomimit. Po ashtu po u japin edhe një orientim studentëve për të marrë pjesë në zgjedhjet kombëtare në Nëntor.

Në orën 9 të darkës, festa virtuale do të transmetohet live në MTV dhe YouTube dhe do të marrin pjesë edhe të ftuar të famshëm, ndërsa do ketë shfaqje live edhe nga disa prej tyre.

Ish-zonja e parë e Shteteve të Bashkuara i befasoi studentët të mërkurën në një bisedë në “Zoom” ku i uroi për përpjekjet dhe rezultatet e tyre.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0