Meta nuk iu përgjigj menjëherë një kërkese për koment nga The Verge dhe disa nga detajet e raportit duken jo intuitive. 200 dollarë do të ishte një rënie e madhe çmimi për Quest-in konsumator; Quest 2 shitet për 299 dollarë pasi Meta u përpoq shkurtimisht të rriste çmimin, dhe Quest 3 i ardhshëm u njoftua me 499 dollarë. Raporti thotë gjithashtu se kufjet e reja të nivelit të lartë do të quhen “Meta Quest 4 Pro”, gjë që do të thyente konventën aktuale të Meta për mbajtjen e numrave të linjës Quest dhe Quest Pro të ndara.
Anasjelltas, 2,000 dollarë do të ishin rreth dyfishi i çmimit të Quest Pro të prodhuar nga Meta, i cili u lançua me 1,499 dollarë dhe më pas ra në 999 dollarë – por raporti sugjeron me besueshmëri se Meta do të pozicionojë Quest-in e ri të nivelit të lartë kundër kufjeve Vision Pro të Apple prej 3,499 dollarësh. nuk ishte aty kur u lançua Quest Pro.
Lexo edhe:
Në përgjithësi, megjithatë, raporti ndjek përafërsisht sjelljen e kaluar të Metës në hapësirën VR. Megjithëse 200 dollarë do të ishin shumë të lira, The Verge ka raportuar më parë se një kufje e lirë e koduar Ventura është planifikuar me të vërtetë për vitin 2024, me një pasardhës të Quest Pro që ka të ngjarë pas kësaj. Dhe siç vëren UploadVR, Meta (dikur Facebook) ka lëshuar disa kufje si produkte të markës së përbashkët. Oculus Rift S mbante markën Lenovo, Oculus Go i nivelit të ulët u prodhua nga Xiaomi dhe Samsung bëri celularin Gear VR.
Thënë kështu, vlen të theksohet se asnjë nga këto nuk u konsideruan si kufjet më emocionuese Meta/Facebook në kohën e lëshimit të tyre, gjë që është në kundërshtim me mënyrën se si Meta e ka pozicionuar Quest Pro. Rift S ishte kufjet e fundit vetëm me tela të Meta-s përpara se të përqendrohej tërësisht në linjën gjithëpërfshirëse të Quest, Go ishte një alternativë e nivelit të ulët Rift and Quest dhe Gear VR ishte një alternativë super e lirë për atë të atëhershme. (Një kundërshembull mund të jetë partneriteti i profilit të lartë të Metës me Ray-Ban për syzet inteligjente, por Meta e përshkroi gjithashtu këtë si një përpjekje të hershme drejt realitetit të shtuar.)
Meta e ka portretizuar Pro si një terren testimi për teknologjinë inovative VR që do të vijë më ngadalë ndaj produkteve të saj më të lira të tregut masiv. Një sipërmarrje e përbashkët LG mund ta ruajë këtë rol, por vetëm nëse duket pak më ndryshe nga disa prej atyre partneriteteve të kaluara.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.