Mark Zuckerberg po kërkon të zhvillojë monedha virtuale, të quajtura nga stafi “Zuck bucks” nga stafi, për përdoruesit e Facebook dhe Instagram si pjesë e një grupi produktesh të krijuara për të reduktuar varësinë e platformave të tij nga reklamat në metaverset e ardhshme.
Grupi mëmë i Facebook-ut, Meta, po kërkon të zhvillojë një sërë produktesh virtuale – duke përfshirë tokenat digjitale dhe “monedha krijuese” – për të diversifikuar të ardhurat dhe për të rigjallëruar bazën e tij të përdoruesve, e cila po kthehet gjithnjë e më shumë te rivalët më të rinj si TikTok.
Meta mbetet ofruesi dominues i rrjetit të mediave sociale – të ardhurat e saj u rritën 37% në 118 miliardë dollarë në 2021. Kjo pasi reklamuesit kërkuan të arrinin 4.9 miliardë përdorues aktivë mujorë të Facebook dhe Instagram. Ndërkohë, TikTok ka ndërtuar një biznes masiv pa reklama, bazuar në -Blerjet e aplikacioneve dhe tregtia elektronike.
Sipas Financial Times, e cila raportoi për herë të parë historinë, Meta, e cila rezulton e shpejtë për të krijuar produkte të suksesshme të prodhuara nga rivalë si Snapchat, tani po eksploron mënyra për të fituar më tej paratë e bazës së saj të përdoruesve.
Produktet që shikohen përfshijnë “monedhat sociale” ose “monedhat e reputacionit”, të cilat mund të përdoren si shpërblime nga përdoruesit. Ai po shikon gjithashtu produktin e “monedhave krijuese”, të cilat mund të përdoren nga ndikuesit në Instagram.
Ashtu si Twitch i Amazon, TikTok përdor një sistem bakshishi, ku fansat mund të blejnë monedhat e tij, për të blerë më pas dhurata, që t’ua japin krijuesve të tyre të preferuar. Krijuesit mund të blejnë gjithashtu monedha për të përdorur mjete të tilla si, Promote për të rritur profilin e një videoje TikTok, duke rritur shikuesit ose ndjekësit.
Iniciativat, të udhëhequra nga krahu financiar i Facebook, Meta Financial Technologies, vijnë pas dështimit famëkeq të kompanisë në përpjekjen për të krijuar një kriptomonedhë globale, një projekt i quajtur Libra dhe më vonë Diem, i cili u braktis në fillim të këtij viti, pas problemeve me rregullatorët amerikanë.
Kjo nuk ishte hera e parë që Facebook synonte të kalonte në botën e financave virtuale. Në vitin 2009, ajo lançoi Facebook Credits, për të lehtësuar blerjet brenda aplikacionit në lojërat e atëhershme shumë të njohura si Zynga’s FarmVille. Ndonëse ishte i suksesshëm, ai u mbyll katër vjet më vonë, pasi rritja ndërkombëtare e Facebook-ut shkaktoi konvertime të kushtueshme të valutës së huaj.
Meta po kërkon gjithashtu të hyjë në botën e tokenëve të pandryshueshëm (NFT), me plane për të lejuar integrimin e tyre në Instagram dhe Facebook.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.