Meta po planifikon krijimin e monedhave digjitale për të shpërblyer përdoruesit e Facebook dhe Instagram - Business Magazine Albania

Meta po planifikon krijimin e monedhave digjitale për të shpërblyer përdoruesit e Facebook dhe Instagram

~3 minuta lexim

Mark Zuckerberg po kërkon të zhvillojë monedha virtuale, të quajtura nga stafi “Zuck bucks” nga stafi, për përdoruesit e Facebook dhe Instagram si pjesë e një grupi produktesh të krijuara për të reduktuar varësinë e platformave të tij nga reklamat në metaverset e ardhshme.

Grupi mëmë i Facebook-ut, Meta, po kërkon të zhvillojë një sërë produktesh virtuale – duke përfshirë tokenat digjitale dhe “monedha krijuese” – për të diversifikuar të ardhurat dhe për të rigjallëruar bazën e tij të përdoruesve, e cila po kthehet gjithnjë e më shumë te rivalët më të rinj si TikTok.

Meta mbetet ofruesi dominues i rrjetit të mediave sociale – të ardhurat e saj u rritën 37% në 118 miliardë dollarë në 2021. Kjo pasi reklamuesit kërkuan të arrinin 4.9 miliardë përdorues aktivë mujorë të Facebook dhe Instagram. Ndërkohë, TikTok ka ndërtuar një biznes masiv pa reklama, bazuar në -Blerjet e aplikacioneve dhe tregtia elektronike.

Sipas Financial Times, e cila raportoi për herë të parë historinë, Meta, e cila rezulton e shpejtë për të krijuar produkte të suksesshme të prodhuara nga rivalë si Snapchat, tani po eksploron mënyra për të fituar më tej paratë e bazës së saj të përdoruesve.

Produktet që shikohen përfshijnë “monedhat sociale” ose “monedhat e reputacionit”, të cilat mund të përdoren si shpërblime nga përdoruesit. Ai po shikon gjithashtu produktin e “monedhave krijuese”, të cilat mund të përdoren nga ndikuesit në Instagram.

Ashtu si Twitch i Amazon, TikTok përdor një sistem bakshishi, ku fansat mund të blejnë monedhat e tij, për të blerë më pas dhurata, që t’ua japin krijuesve të tyre të preferuar. Krijuesit mund të blejnë gjithashtu monedha për të përdorur mjete të tilla si, Promote për të rritur profilin e një videoje TikTok, duke rritur shikuesit ose ndjekësit.

Iniciativat, të udhëhequra nga krahu financiar i Facebook, Meta Financial Technologies, vijnë pas dështimit famëkeq të kompanisë në përpjekjen për të krijuar një kriptomonedhë globale, një projekt i quajtur Libra dhe më vonë Diem, i cili u braktis në fillim të këtij viti, pas problemeve me rregullatorët amerikanë.

Kjo nuk ishte hera e parë që Facebook synonte të kalonte në botën e financave virtuale. Në vitin 2009, ajo lançoi Facebook Credits, për të lehtësuar blerjet brenda aplikacionit në lojërat e atëhershme shumë të njohura si Zynga’s FarmVille. Ndonëse ishte i suksesshëm, ai u mbyll katër vjet më vonë, pasi rritja ndërkombëtare e Facebook-ut shkaktoi konvertime të kushtueshme të valutës së huaj.

Meta po kërkon gjithashtu të hyjë në botën e tokenëve të pandryshueshëm (NFT), me plane për të lejuar integrimin e tyre në Instagram dhe Facebook.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse nuk dështon ndonjëherë, atëherë nuk je inovativ mjaftueshëm.”
— Elon Musk
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0