Mendësia e pronarit kundrejt asaj të punonjësit - Business Magazine Albania

Mendësia e pronarit kundrejt asaj të punonjësit

Joe Procopio

Në fazat e hershme të një kompanie, ju dëshironi që të gjithë në ekip – nga punonjësit tuaj të linjës së parë drei te partnerët tuaj që zotërojnë kapital me ju – të shkojnë më lart dhe drejt bërjes së kompanisë më të suksesshme. Ju shpresoni që të gjithë të mendojnë në mënyrë strategjike dhe holistike për biznesin, pavarësisht nga roli i tyre funksional. Fjalë për fjalë, ju duhen të gjitha duart në bord për të arritur sukses.

Por realiteti është se jo të gjithë do ta kenë atë mendësi pronari. Dhe ndërkohë që mund të jeni në gjendje të përballeni me disa punonjës që mbajnë kokën ulur dhe bëjnë punën e tyre dhe asgjë tjetër, kini kujdes nëse keni partnerë që mendojnë kështu. Shumë njerëz duan pronësinë e biznesit, por ata nuk mund të mendojnë si pronarë.

Muratorë apo ndërtues të katedraleve?
Ekziston një histori e vjetër që ndihmon për të shpjeguar ndryshimin nëse dikush ka një mentalitet pronari apo një punonjësi.
Imagjinoni që po ecni në rrugë dhe shihni tre muratorë që punojnë në një grumbull tullash. Shkoni tek secili dhe i pyesni se çfarë po bëjnë dhe merrni tre përgjigje të ndryshme .
1. Kur pyet njeriun e parë, ai thotë se thjesht po vendos tulla. “Po fitoj para për familjen time”, thotë ai.
2. Njeriu i dytë i vë sytë më lart: Ai ju thotë se po ndërton një mur.
3. Kur njeriu i tretë flet, ai ju thotë se po ndërton një katedrale. Ky është dikush me një vizion të përkushtuar ndaj diçkaje më të madhe se ai.

Nuk ka asgjë në thelb të drejtë apo të gabuar në këto përgjigje, apo jo? Por ato ju japin më shumë kontekst për mënyrën se si çdo person e percepton punën e tij.

Ndërtoni diçka më të madhe se vetja

Unë kam qenë i përfshirë në një biznes fillestar herët në karrierën time dhe mësova nga dora e parë për këtë pyetje të mentalitetit të pronarit kundrejt punonjësit.

Unë luajta një rol për të ndihmuar kompaninë të mblidhte një grumbull parash për të filluar hapat e parë. Por, themeluesi i biznesit ishte i fokusuar vetëm në një gjë: rrogën e tij. Gjithçka që i interesonte ishte të sigurohej që të merrte rrogën e tij çdo javë.
Megjithëse ne të tjerët i ishim bashkuar skuadrës për të ndjekur ëndrrën për të ndërtuar diçka mjaft të madhe që nuk do të kishim nevojë të prisnim çeqet e pagave në planin afatgjatë, kjo nuk ishte mënyra se si mendonte ky themelues. Edhe pse ai ishte shkëndija krijuese për biznesin, ai kurrë nuk mund ta hiqte mendësinë e punonjësit për atë të një pronari.

Lexo : Google lançon ML Hub për të ndihmuar zhvilluesit e AI të trajnojnë dhe shpërndajnë modelet e tyre

Kam hasur në një skenar të ngjashëm me një CEO dhe dy partnerët e tij, të gjithë bashkëpronarë të biznesit, dhe po i ndihmoja ata të rivlerësonin rolet e tyre. Deri atëherë, CEO kishte bërë gjithçka, nga operacionet dhe shitja te burimet njerëzore dhe përfitimet, duke punuar 80 orë në javë. Rezulton se ai ishte një shitës i shkëlqyeshëm. Grupi i pronësisë kishte rënë dakord që CEO duhet të shpenzonte shumë më pak kohë në detyra administrative dhe më shumë kohë për të gjeneruar të ardhura për biznesin përmes shitjes. Por, të dy partnerët duhej të rriteshin dhe të merrnin detyra të tjera për ta bërë atë të funksiononte.

Një nga partnerët ishte gati. Ai ishte gati të bënte gjithçka që duhej për të ndihmuar biznesin të rritej. Problemi ishte se partneri i dytë kishte një mentalitet punonjësi. Ai donte të punonte vetëm 40 orë. Ai largohej në 5 çdo natë dhe nuk ishte i disponueshëm gjatë fundjavave. Ai kishte vendosur kufinj të qartë se ku fillonte dhe mbaronte puna e tij. Me fjalë të tjera, ai donte të ishte punonjës.
Dhe kjo është mirë. Por, si pronar i biznesit, ai po shtronte tulla dhe nuk po përpiqej të ngrinte një katedrale – gjë që çoi në shumë konflikte me kolegët e tij partnerë.

Suksesi kërkon sakrificë
Pyetni bashkëshortin, partnerin e jetës ose fëmijët e themeluesve të ndonjë biznesi të suksesshëm dhe ata do t’ju thonë se themeluesi bëri sakrifica për ta bërë atë kompani të suksesshme. Suksesi nuk është falas. Ashtu si ndërtimi i një katedraleje, mund të duhen vite punë të palodhur dhe përkushtim për ta realizuar atë vizion.

Kjo është arsyeja pse, veçanërisht në fazat e hershme të një biznesi, duhet të mendoni se kë do të sillni në ekip. Ju duhet të siguroheni që të keni më shumë ndërtues të katedraleve sesa muratorë nëse vërtet shpresoni të realizoni plotësisht vizionin tuaj të biznesit.

Inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0