Media franceze fton turistët të vizitojnë Shqipërinë

Media franceze fton turistët të vizitojnë Shqipërinë


“Destinacioni i muajit Korrik: Shqipëria”, kështu titullohet një artikull nga Boursorama Lifestyle, portali i njohur francez dedikuar turzimit, kulturës, lifestyle, etj. Për të gjithë ata që duan t’i shpëtojnë Rivierës Franceze dhe turistëve të shumtë, artikulli sugjeron Rivierën Shqiptare. Ja çfarë shkruhet në brendësi:

Rajoni i Ballkanit është joshës. Një klimë e mirë dhe bukuri natyrore për t’u shijuar nga çdo turist. Pas Serbisë dhe Malit të Zi, ju ftojmë të zbuloni Shqipërinë.

Vetëm 2 orë e 30 min me avion nga Parisi, Shqipëria është një perlë e panjohur për turistët francezë. Ja çfarë e bën interesant këtë destinacion:

Plazhe përrallore dhe thuajse të braktisuraa

Shqipëria njihet veçanërisht për autenticitetin dhe mikëpritjen nga vendasit. Malet masive mbulojnë 70% të territorit. Në mes të këtij relievi, një qytet i vogël si Gjirokastra meriton një vizitë. Shtëpi prej guri që bëjnë pjesë në listën e Trashëgimive Botërore të mbrojtura nga UNESCO.

Për ata që duan rërë të mirë, Riviera Shqiptare është një parajsë. Resorte, por dhe plazhe shumë të bukura thuajse të braktisura (që do t’i zbuloni duke ecur në këmbë). Për ata që kërkojnë rehatinë e shezllonit, aktivitete në ujë dhe restorante buzë detit, Ksamili është kryefjala. Por kujdes, sepse popullariteti i tij në rritje po tërheq shumë e shumë turistë.

Nëse Shqipëria ju intrigon, mos prisni shumë gjatë por prisni biletat, sepse është një destinacon që duhet-parë-patjetër nga çdo turist Europian.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0