Më shumë autonomi, karikim më i shpejtë dhe plotësisht elektrik – Ju prezantojmë me modelet e përmirësuara XC40 dhe C4 - Business Magazine Albania

Më shumë autonomi, karikim më i shpejtë dhe plotësisht elektrik – Ju prezantojmë me modelet e përmirësuara XC40 dhe C4

Volvo

Dy nga pyetjet më të shpeshta në lidhje me XC40 Recharge dhe C40 Recharge janë: “Sa larg do të shkojë me një karikim të vetëm?” dhe “Sa kohë duhet për të ngarkuar?”

Si pjesë e një pakete të re të përditësimeve të produktit, Volvo ka përmirësuar gamën (WLTP) po ashtu edhe karikimin për XC40 Recharge dhe C40 Recharge krahasuar me vitin e modelit që po largohet, duke rritur autonominë deri në 60 kilometra në disa variante*.

Për më tepër, janë ndërtuar tre sisteme të reja të fuqisë që ofrohen në C40 Recharge dhe XC40 Recharge. Këto përfshijnë dy variante me lëvizje me rrota të pasme, është hera e parë në 25 vjet që Volvo po ofron një produkt me lëvizje të pasme – si dhe një model të rishikuar të performancës me të gjitha rrotat.

Një tjetër risi është se motori elektrik me magnet të përhershëm të gjeneratës së dytë që drejton boshtet e pasme për modelet plotësisht elektrike C40 dhe XC40 është zhvilluar në kompaninë Volvo Cars.

Këto përditësime janë një tjetër hap i madh në punën tonë për t’u bërë një prodhues plotësisht i makinave elektrike deri në vitin 2030, “tha Javier Varela, shefi ynë operativ dhe zëvendës shefi ekzekutiv. “Diapazoni dhe koha e karikimit janë faktorë të rinj kyç për gjithnjë e më shumë klientë tanë, dhe këto përmirësime i bëjnë modelet tona plotësisht elektrike edhe më tërheqëse se sa ishin tashmë.”

Rikthimi i fuqisë së rrotave të pasme

Le të fillojmë me dy opsionet e reja të motorit të lëvizjes me rrota të pasme. Motori i vetëm me diapazon standard drejtohet nga një motor elektrik me magnet të përhershëm 175 kW (e-motor), i cili siguron një rritje prej tre për qind në fuqinë dalëse në krahasim me variantin dalës me një motor me rrota të përparme 170 kW.

Në motorin e vetëm XC40 Recharge, bartet i njëjti kapacitet baterie prej 69 kWh, por përmirësimet në efikasitetin e ftohjes nënkuptojnë se tani mund të ofrojë autonomi më të madhe dhe të lëvizë deri në 460 kilometra sipas ciklit të testimit WLTP, krahasuar me 425 kilometra më parë (WLTP).

Gama e motorit të vetëm C40 Recharge ndërkohë përmirësohet deri në 476 kilometra nga 438 kilometra (WLTP). Një karikim 10-80 përqind zgjat afërsisht 34 minuta duke përdorur një karikues publik DC 130 kW. Nëse ndjeni nevojën për më shumë fuqi dhe autonomi, mund të zgjidhni gjithashtu një bateri më të madhe të shoqëruar me një motor elektronik me magnet të përhershëm 185 kW më të fuqishëm në boshtin e pasmë. Ky variant i dytë i ri vjen me një paketë baterie 82 kWh, e cila rrit autonominë deri në 515 kilometra për diapazonin e zgjatur të motorit të vetëm XC40 Recharge dhe deri në 533 kilometra (WLTP) për diapazonin e zgjatur të një motori të vetëm C40 Recharge.

Edhe këtu, fuqia e karikimit është përmirësuar pasi paketa më e madhe e baterisë lejon karikimin me një shpejtësi maksimale të përditësuar prej 200 kW DC (më parë maksimumi 150 kW DC), ndërsa një karikim 10-80 përqind kërkon afërsisht 28 minuta.

Karikues i ri në bord në seritë 90 dhe 60

Diku tjetër në portofolin e produkteve, modelet hibride plug-in në Seritë 90 dhe 60 marrin një karikues të ri dyfazor në bord që u lejon këtyre modeleve të karikojnë me një ritëm më të shpejtë (në varësi të tregut). Karikuesi i ri në bord pothuajse dyfishon aftësinë maksimale të karikimit në këto makina në 6.4 kW.

Për më shumë informacion kontaktoni në faqen zyrtare të Volvo Albania.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0