Me Into Albania tani mund t’i rezervoni online eventet në Shqipëri


Intoalbania.com, një ndër projektet më të rëndësishme të Creative Business Solutions dhe i mbështetur nga USAID dhe Ambasada Suedeze, është një portal modern e gjithëpërfshirës mbi turizmin në Shqipëri. Me informacion të saktë dhe të përditësuar në shqip edhe anglisht dhe me një fond prej më shumë se 500 artikujsh, IntoAlbania mbulon gjithë Shqipërinë, nga destinacionet më të njohura deri tek ato më pak të njohurat, për ata udhëtarë që preferojnë natyrën e paprekur dhe eksperiencat e veçanta.

E pikërisht, një prej shërbimeve më të veçanta që ofron IntoAlbania lidhet me këto eksperienca të rralla e më autentike që ofron vendi. Në portalin intoalbania.com jo vetëm gjendet informacion mbi bujtinat tradicionale por këto të fundit edhe mund të prenotohen në sistemin e “booking” të platformës. Tashmë mund të rezervohen edhe ture apo eksperienca të veçanta të mundësuara nga partneret e besuar të projektit.

Eljo Muçaj, Managing Director në CBS, tregon se turizmi dixhital është një fokus i rëndësishëm i organizatës: “Into Albania.com, që në fillesat e tij, synonte të jepte informacion origjinal, të shkruajtur mirë e me një standard të lartë, për të përfaqësuar denjësisht një faqe kombëtare shqiptare”, shprehet Muçaj.

Standardi kombëtar i faqes mbahet nga një grup gazetarësh vendas si edhe shumë bashkëpunëtorë të jashtëm. Gazetarë të mediave ndërkombëtare e “travel bloggers” të njohur kontribuojnë rregullisht ekspertizën e njohurinë e tyre mbi turizmin në platformën IntoAlbania.

“Deri tani, jemi faqja numër një e turizmit në Shqipëri, me një sërë shërbimesh të rëndësishme për turizmin. Ndër të tjera, një kalendar eventesh ju mundëson të dini eventet më interesante që zhvillohen në vend”, thotë Eljo.

Të qenit vërtet i dobishëm e dinamik, pra jo thjesht një faqe me informacion statik, është një nga synimet parësore për portalin e, për këtë arsye, projekti përfshin edhe IntoAlbania App. Aplikacioni, i nominuar dy herë për çmime inovacioni në evente ndërkombëtare, është konceptuar si një guidë multi-funksionale e cila shoqëron turistin hap pas hapi në njohjen e tij me bukuritë, eksperiencat dhe eventet e vendit, ndër të tjera.

IntoAlbania ka zhvilluar edhe një tjetër produkt tejet të rëndësishëm e të nevojitur prej shumë kohësh në kuadrin e turizmit muzeal në vend. Ky është sistemi i audio guidave për muzetë e Shqipërisë. I pari, i ofruar në katër gjuhë të ndryshme, u inagurua para pak javësh në Muzeun Onufri të Beratit.

Eljo tregon se “synimi është për të vazhduar më tej bashkëpunimin me Ministrinë e Kulturës, pasi edhe disa muze të tjerë janë të gatshëm për të vepruar si me Onufrin”. Nesë sistemi realizohet edhe ne muze të tjerë, kjo nismë do të përfaqësonte një arritje historike në shpërndarjen e kulturës, artit dhe trashëgimisë shqiptare.

Creative Business Solutions ka synime të mëdha për zhvillimin e turizmit dhe biznesit vendas. Alban Duka, zhvillues i produktit pranë CBS, tregon se organizata po zbaton dy projekte të mëdha të USAID dhe po zhvillon disa platforma inovative. Platformat e ngritura synojnë rritjen e mundësisë së kreditimit të fermerëve dhe shitjes së produkteve vendase në tregjet ndërkombëtare.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale