McDonald’s prezanton hamburgerin me Nutella - Business Magazine Albania

McDonald’s prezanton hamburgerin me Nutella


McDonald’s ka lançuar hamburgerin me Nutella i cili është i disponueshëm vetëm në Itali.

‘Sweety con Nutella’ ka në brendësi një shtresë me Nutella me lajthi dhe kakao, misi dy panineve të rrumbullakta.

Fatmirësisht, dhe pse ngjan me një hamburger të zakonshëm, ky produkt nuk ka asnjë produkt mishi në brendësi.

Ky produkt i shijshëm, vjen në një paketim të veçantë hamburgeri dhe do të shitet në të gjithë rrjetin e kafeneve dhe jo në dyqanet fast food.

Edhe pse përmban 265 kalori në një copë, përmasat e Sweety con Nutella janë më të vogla nga çfarë duket në foto.

‘Sweety con Nutella’ filimisht u prezantua në Facebook ditën e martë me këtë përshkrim: “Një ëmbëlsirë e butë sapo ka mbërritur dhe ju nuk do të mund t’i rezistoni.”

mcdonalds-prezanton-hamburgerin-nutella-businessmag

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0