Mbretëria e Bashkuar nënshkruan marrëveshjen e parë të madhe tregtare pas Brexit

Mbretëria e Bashkuar

Mbretëria e Bashkuar arriti marrëveshjen e parë të madhe tregtare, pas daljes nga Bashkimi Evropian (Brexit), me Japoninë.

Autoritetet thanë se marrëveshja e nënshkruar në parim ka vlerën e rreth 15 miliardë paund. Sekretarja britanike e Tregtisë Ndërkombëtare, Liz Truss, tha se ky është një “moment historik”. Truss tha se marrëveshja do të sjellë “fitore të reja” për bizneset britanike – në ushqim dhe pije, si dhe në industrinw e teknologjisë.

Sipas kritikëve, marrëveshja mund të ketë rëndësi simbolike, pasi ajo do të rrisë Prodhimin e Brendshëm Bruto të Mbretërisë së Bashkuar me vetëm 0,07%.

Marrëveshja e së premtes ka ende nevojë për miratim nga Parlamenti i Japonisë. Përfaqësuesit e tregtisë në Japoni parashikojnë që marrëveshja ta marrë lejen deri në janar, raporton BBC.

Truss tha se Marrëveshja e Partneritetit Ekonomik Gjithëpërfshirës midis Mbretërisë së Bashkuar dhe Japonisë nënkupton që 99% e eksporteve në Japoni do të jenë pa tarifa.

“Marrëveshja që kemi negociuar – në kohë rekord dhe në rrethana sfiduese – shkon përtej marrëveshjes ekzistuese me Bashkimin Evropian, pasi siguron fitore të reja për bizneset britanike në industrinë tonë të madhe të prodhimit, ushqimit dhe pijeve, si dhe të teknologjisë”, tha Truss.

Mbretëria e Bashkuar ka dalë nga Bashkimi Evropian në janar të këtij viti. Ndërkohë që është ende në periudhën e tranzicionit, ajo po përpiqet të gjejë partnerë tregtarë për të zëvendësuar tregun e BE-së.

BBC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale