Max Hayden, 16 vjeçari godet me të ardhura $1.7 milionë gjatë pandemisë - Business Magazine Albania

Max Hayden, 16 vjeçari godet me të ardhura $1.7 milionë gjatë pandemisë

Max Hayden

Max Hayden, një banor 16-vjeçar në New Jersey, thuhet se siguroi 1.7 milionë dollarë duke shitur stoqe në internet gjatë pandemisë, përfshirë lojërat video dhe ngrohësit në natyrë.

Në një intervistë për The Wall Street Journal, biznesmeni adoleshent foli për biznesin e tij të shitjeve në internet.

“Shkurt, është një dallim i vërtetë. Ky është kapitalizmi” tha Hayden për “Wall Street Journal”.

Hayden bëri 110,000 dollarë fitim në vitin 2020 duke blerë dhe rishitur çdo gjë, nga video lojërat dhe deri te ngrohësit e jashtëm dhe pishinat mbi tokë, për rreth dyfishin e çmimit me pakicë, sipas të dhënave të shitjeve dhe llogarive të shikuara nga “The Journal”.

Hayden u tregua i shpejtë duke blerë artikuj që mund të dilnin nga stoku gjatë pandemisë dhe t’i shiste tek klientët e gatshëm me çmime të larta. Kjo përfshinte pajisje palestrash dhe prerëse flokësh, të cilat u bënë shum trendi kur u mbyllën palestrat dhe sallonet.

Hayden i kushtoi 40 orë në javë biznesit të tij në internet. Pjesa tjetër e kohës është e rezervuar për studime të shkollës së mesme, tha ai. Ai thuhet se ka stërmbushur garazhin në shtëpinë e tij dhe tani ka marrë me qira një hapësirë magazinash aty pranë. Ai gjithashtu punësoi dy miq për 15 dollarë në orë për të ndihmuar në porosi dhe paketim tha për “The Journal”.

Hayden është një nga shumë konsumatorët nga Gen Z, i përcaktuar nga Pew Research si kushdo që ka lindur pas 1997, që po gjejnë mënyra të reja për të fituar para në internet.

Shumë nga këta konsumatorë të rinj, përfshirë Hayden, po rishesin artikuj në faqe të tilla si Amazon ose Facebook Marketplace ose në aplikacione të rishitjes si StockX, Depop dhe Goat.

Lexo: Njerëzit nënshkruajnë peticionin që Jeff Bezos t’i ndalohet hyrja në Tokë pas udhëtimit të tij hapësinor

Depop më parë i tha Insajderit se disa nga përdoruesit e saj të rinj po fitonin deri në $300,000 në vit duke shitur veshje të dorës së dytë në aplikacionin e tyre, duke u mundësuar atyre që të blinin shtëpi dhe makina para se të kishin mbushur moshën universitare.

WSJ

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0