Matt Elton: Shqipëria po përdor teknologjinë për t’u diferencuar

Matt Elton: Shqipëria po përdor teknologjinë për t’u diferencuar


Pas vizitës së suksesshme që zoti Elton zhvilloi në Tiranë, në datat 4-8 Korrik, vizitë e cila kishte në fokusin e saj hulumtimin dhe zhvillimin e Teknologjive Financiare dhe Rregullatore në Shqipëri (FinTech & RegTech), rezultatet po fillojnë të konkretizohen në marketingun e brandit kombëtar shqiptar, me objektivin për të pozicionuar dhe shndërruar Shqipërine në një hub dhe lider rajonal për teknologjitë financiare (FinTech) dhe teknologjitë rregullatore (RegTech).

Zoti Matt Elton, është njëkohësisht dhe Shefi Ekzekutiv i kompanisë FinnoLux, me qendër në Luksemburg dhe partner strategjik i kompanisë shqiptare, EXINN Technology Center.

“Sot, gjatë samitit, folëm me disa politikanë dhe vendimmarrës në Luksemburg, duke theksuar se sa i rëndësishëm është për Shqipërinë promovimi dhe përdorimi i REGTECH për të përforcuar pozicionin e saj si një lider rajonal në shërbimet backoffice outsourcing.” – vijoi më tej zoti Elton.

“Ky në fakt, konsiderohet si një mesazh shumë i fuqishëm në Luksemburg, sepse përdorimi i Teknologjive Rregullatore (RegTech) e pozicionon Shqipërinë si një ‘brand besimi’ në këto shërbime.”

“Mesazhi sot ishte i qartë,” – u shpreh ai. “Shqipëria po përdor teknologjinë për të diferencuar veten e saj si një lidere tregu në shërbimet outsourcing në teknologji.”

REGTECH e lejon Shqipërinë të demonstrojë se përse duhet të jetë partnerja e besimit për Industrinë Europiane RegTech dhe FinTech.

“Ne duam ta promovojmë këtë koncept për Shqipërinë, sepse është shumë e rëndësishme ta përçojmë këtë mesazh në “qendrat e vjetra Europiane”, duke i treguar atyre se Shqipëria po i merr me shumë seriozitet këto iniciativa teknologjike dhe po përpiqet me shumë dëshirë të hedh në fushën e lojës talentet e saj për të krijuar të ardhmen në Europë.

Për EXINN Technology Center, imazhi i brandit kombëtar ndërtohet nga të gjitha pjesët e mozaikut.

FINTECH dhe REGTECH janë sfida e radhës në Revolucionin Dixhital të Shqipërisë që duam.

/BusinessMag

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0