YouTube së shpejti do të kërkojë etiketime për videot që përmbajnë përmbajtje të krijuar nga inteligjenca artificiale dhe që mund të mashtrojnë shikuesit.
Platforma në pronësi të Google ka ndaluar prej kohësh përmbajtjen e manipuluar teknikisht që mund të mashtrojë shikuesit dhe “të paraqesë një rrezik serioz për një dëm të jashtëzakonshëm”. Por, me një përditësim të ri të politikave, YouTube tani do t’u kërkojë krijuesve të shtojnë etiketa kur ngarkojnë përmbajtje që përfshin “përmbajtje të manipuluar ose sintetike që është realiste, duke përfshirë përdorimin e mjeteve të AI”.
Politika synon të ndihmojë në parandalimin e ngatërrimit të përdoruesve nga përmbajtja sintetike mes një përhapjeje të mjeteve të reja gjeneruese të AI që përballen me konsumatorin që e bëjnë të shpejtë dhe të lehtë krijimin e tekstit, imazheve, videove dhe audiove bindëse që shpesh mund të jetë e vështirë të dallohen nga gjëja e vërtetë.
Etiketat e reja do të kërkohen vetëm për përmbajtjen e krijuar nga AI ose ndryshe sintetike që është “realiste”. Kjo përfshin, për shembull, video që “përshkruajnë në mënyrë realiste një ngjarje që nuk ka ndodhur kurrë, ose përmbajtje që tregon dikë duke thënë ose duke bërë diçka që nuk e ka bërë në të vërtetë,” thanë nënkryetarët e YouTube për Menaxhimin e Produkteve Jennifer Flannery O’Connor dhe Emily Moxley në një postim në blog.
Lexo edhe:Nëntor në Tiranë!
“Kjo është veçanërisht e rëndësishme në rastet kur përmbajtja diskuton tema të ndjeshme, të tilla si zgjedhjet, konfliktet e vazhdueshme dhe krizat e shëndetit publik, ose zyrtarët publikë,” thanë Flannery O’Connor dhe Moxley.
Ekspertët e integritetit të informacionit dixhital kanë shprehur shqetësimin se rritja e mjeteve gjeneruese të AI mund të çojë në një bum të përmbajtjes bindëse por mashtruese që shpërndahet në mediat sociale dhe në të gjithë internetin. Teknologjia mund të përbëjë një kërcënim të veçantë përpara zgjedhjeve në Shtetet e Bashkuara dhe gjetkë në 2024.
YouTube është vetëm platforma më e fundit për futjen e rregullave që synojnë ta bëjnë përmbajtjen e krijuar nga AI më transparente. TikTok shtoi një etiketë të re për përmbajtjen e krijuar nga AI në fillim të këtij viti dhe tha se përdoruesit duhet të zbulojnë kur përmbajtja që përshkruan “skena realiste” krijohet ose modifikohet me AI. Dhe Meta, kompania mëmë e Facebook dhe Instagram, tha javën e kaluar se reklamuesve politikë do t’u kërkohet të zbulojnë çdo përdorim të AI në reklamat e tyre.
Politika e re e zbulimit të YouTube vjen gjithashtu pasi platforma në shtator prezantoi një sërë mjetesh të reja të fuqizuara nga AI për të ndihmuar krijuesit të prodhojnë video dhe të arrijnë një audiencë më të gjerë në platformë. YouTube prezantoi, për shembull, një veçori që lejon krijuesit të shtojnë video ose sfonde imazhesh të krijuara nga AI në video dhe mjete vertikale për t’i ndihmuar krijuesit të hartojnë skica për videot.
Opsioni për të bashkangjitur një etiketë zbulimi të krijuar nga AI do të shtohet në rrjedhën e ngarkimit të videove të YouTube dhe do të fillojë të dalë në fillim të vitit të ardhshëm, sipas një zëdhënësi për platformën. Etiketat zakonisht shfaqen në panelet e përshkrimit të videove; megjithatë, për “lloje të caktuara të përmbajtjes rreth temave të ndjeshme” etiketat do të vendosen më qartë brenda luajtësit të videos.
Përmbajtja e krijuar me mjetet gjeneruese të AI të YouTube gjithashtu do të etiketohet qartë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.