Mark Zuckerberg, kalon nga Big Tech tek Nail Tech! - Business Magazine Albania

Mark Zuckerberg, kalon nga Big Tech tek Nail Tech!

CEO i Meta-s, Mark Zuckerberg, përdori syzet e reja të realitetit virtual, që kushtojnë 299 dollarë, për të mësuar si t’i lyejë thonjtë vajzës së tij.

Në një video të postuar në Instagram , Zuckerberg përdor Meta Quest 3S për të mësuar si të bëjë një manikyr, ndërsa ka hapur gjashtë shfletues uebi rreth tij në një mjedis virtual. Më pas, ai merr llakun dhe i lyen thonjtë vajzës.

Ai e përshkroi videon me fjalët: “Po ngre aftësitë si baba me ekrane të shumta në Quest 3S.” Kompania njoftoi Meta Quest 3S, një alternativë më e përballueshme për modelin e saj Quest 3 prej 599 dollarësh, gjatë eventit Meta Connect muajin e kaluar. Headseti ka të njëjtën bibliotekë aplikacionesh dhe lojërash VR si Quest 3, por me një ekran me rezolucion më të ulët, që është kritikuar nga rishikuesit. Që nga lançimi i saj, Quest 3S është bërë pajisja më e shitur në kategorinë e lojërave video në Amazon U.S.

Lexo edhePse kompanitë po pushojnë punonjësit e Gen Z menjëherë pasi i punësojnë ata?

Nuk është hera e parë që Zuckerberg përdor një moment me vajzat e tij për të shfaqur produktet e Meta-s, ndërsa mëson diçka të re. Në tetor 2023, Zuckerberg publikoi një video ku ai përdorte syzet inteligjente Ray-Ban Meta për të mësuar si t’i bënte gërshet flokët vajzës së tij.

Meta është lideri i industrisë në kufjet VR. Sipas studimit të IDC Research, Meta zotëronte 60.5% të tregut në tremujorin e dytë të 2024-ës, me Sony dhe Apple që mbanin 10.4% dhe 9.1%, përkatësisht.

Pjesa e tregut e Meta-s është rritur që nga tremujori i dytë i 2023-ës, kur zotëronte 50.1%. Ajo pati një rënie të lehtë në tremujorin e parë të 2024-ës, kur Apple nxori në treg kufjen Apple Vision Pro prej 3,500 dollarësh. Sipas një rrjedhjeje informacioni në shkurt 2023, Meta kishte shpërndarë rreth 20 milionë kufje Quest 2. Një raport i qershorit tregoi se Meta ka shitur mbi një milion kufje Quest 3.

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0