“Makina Ime”, aplikacioni i Porche Albania në Automotive Fair Albania - Business Magazine Albania

“Makina Ime”, aplikacioni i Porche Albania në Automotive Fair Albania

Ajkena Tafili, pjesë e departamentit të Marketingut në Porche Albania, na foli gjatë Automotive Fair Albania për distributorin zyrtar të  markave të rëndësishme siç janë Volkswagen, Audi, Skoda dhe aplikacionit “makina ime”. Ky aplikacion mundëson informimin e plotë rreth lëvizshmërisë. Për të mësuar më shumë rreth kësaj, ne zhvilluam një intervistë me Ajkena Tafili.

Cilin produkti që përfaqësuat në këtë audicion?

Në këtë edicion të dytë erdhëm pak më ndryshe, sepse u përfaqësuam me dy stenda. Stenda brenda përfaqësoin Volkswagen Buzz, i cili është i lancuar në Shqipëri për herë të parë në këtë edicion dhe është risi e automobilizmit elektronik. Ka qenë ndër të parët që ka shtyrë dhe ka sjellë makinat elektrike dhe ka bërë më shumë përparësi në këtë drejtim. Kësaj herë kemi ardhur me dizanjin ikonik të ID buzz, i cili vjen në formën e tij elektrike, si vetë slogani “Stay retro, Go electric”.

Ndërsa në stendën e jashtme u përfaqësuam nga aplikacioni “makina ime”, i cili është aplikacioni i parë që ka çdo gjë dhe lëvizshmërinë dhe markën Das WeltAuto, e cila ka makina të përdorura të certifikuara. 

 Cilat janë pikat e forta të këtyre automjeteve apo makineritë e shërbimit që keni sjellë?

Pikat tona të forta dihen tashmë.  Është marka ndërkombëtare, e cila ka treguar veten ndër vite. Por, ajo me cilën ne si Porsche Albania mburremi më së tepërmi, është aplikacioni “Makina Ime”, i cili është drejt rrugës të 100 mijë të regjistruarve dhe ka sjellë revolucionin e vet si aplikacioni i vetëm që përmban çdo gjë rreth lëvizshmërisë dhe funksionalitete të tjera të shumta. Çdo ditë e më shumë ne po i zgjerojmë funksionalitete për t’i ardhur në shërbim çdo personi që do të dijë më shumë rreth botës të transportit, lëvishmërisë që ka një makinë, që do të blejë një makinë apo që nuk ka një makinë.  Në aplikacion kemi përfshirë çdo gjë dhe ju ftojmë që ta shkarkoni . 

Si ka qenë eksperienca juaj gjatë këtyre dy ditëve të panairit?

Eksperienca ka qenë shumë pozitive. Është edicioni i dytë që ne marrim pjesë, megjithatë kësaj herë duke qenë se është vetë moto / slogani me cilin përfaqësohemi me Volkswagen “Love Brand” e ndjejmë gjithë dashurinë që kemi marrë për lancimin e mjetit më të ri nga Volkswagen, që është Volkswagen ID Buzz. Jemi shumë pozitivë dhe të lumtur për gjithë interesin që kemi marrë nga çdo vizitor në këtë panair.  Automotive fair Albania përveç se ishte një super organizim që kësaj herë na ka lënë vertet gjithëve pa fjalë për gjithë aktivitete dhe mënyren se si funksionoi.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0