“Makina Ime”, aplikacioni i Porche Albania në Automotive Fair Albania - Business Magazine Albania

“Makina Ime”, aplikacioni i Porche Albania në Automotive Fair Albania

Ajkena Tafili, pjesë e departamentit të Marketingut në Porche Albania, na foli gjatë Automotive Fair Albania për distributorin zyrtar të  markave të rëndësishme siç janë Volkswagen, Audi, Skoda dhe aplikacionit “makina ime”. Ky aplikacion mundëson informimin e plotë rreth lëvizshmërisë. Për të mësuar më shumë rreth kësaj, ne zhvilluam një intervistë me Ajkena Tafili.

Cilin produkti që përfaqësuat në këtë audicion?

Në këtë edicion të dytë erdhëm pak më ndryshe, sepse u përfaqësuam me dy stenda. Stenda brenda përfaqësoin Volkswagen Buzz, i cili është i lancuar në Shqipëri për herë të parë në këtë edicion dhe është risi e automobilizmit elektronik. Ka qenë ndër të parët që ka shtyrë dhe ka sjellë makinat elektrike dhe ka bërë më shumë përparësi në këtë drejtim. Kësaj herë kemi ardhur me dizanjin ikonik të ID buzz, i cili vjen në formën e tij elektrike, si vetë slogani “Stay retro, Go electric”.

Ndërsa në stendën e jashtme u përfaqësuam nga aplikacioni “makina ime”, i cili është aplikacioni i parë që ka çdo gjë dhe lëvizshmërinë dhe markën Das WeltAuto, e cila ka makina të përdorura të certifikuara. 

 Cilat janë pikat e forta të këtyre automjeteve apo makineritë e shërbimit që keni sjellë?

Pikat tona të forta dihen tashmë.  Është marka ndërkombëtare, e cila ka treguar veten ndër vite. Por, ajo me cilën ne si Porsche Albania mburremi më së tepërmi, është aplikacioni “Makina Ime”, i cili është drejt rrugës të 100 mijë të regjistruarve dhe ka sjellë revolucionin e vet si aplikacioni i vetëm që përmban çdo gjë rreth lëvizshmërisë dhe funksionalitete të tjera të shumta. Çdo ditë e më shumë ne po i zgjerojmë funksionalitete për t’i ardhur në shërbim çdo personi që do të dijë më shumë rreth botës të transportit, lëvishmërisë që ka një makinë, që do të blejë një makinë apo që nuk ka një makinë.  Në aplikacion kemi përfshirë çdo gjë dhe ju ftojmë që ta shkarkoni . 

Si ka qenë eksperienca juaj gjatë këtyre dy ditëve të panairit?

Eksperienca ka qenë shumë pozitive. Është edicioni i dytë që ne marrim pjesë, megjithatë kësaj herë duke qenë se është vetë moto / slogani me cilin përfaqësohemi me Volkswagen “Love Brand” e ndjejmë gjithë dashurinë që kemi marrë për lancimin e mjetit më të ri nga Volkswagen, që është Volkswagen ID Buzz. Jemi shumë pozitivë dhe të lumtur për gjithë interesin që kemi marrë nga çdo vizitor në këtë panair.  Automotive fair Albania përveç se ishte një super organizim që kësaj herë na ka lënë vertet gjithëve pa fjalë për gjithë aktivitete dhe mënyren se si funksionoi.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0