Louis Vuitton hap kafenenë e parë në SHBA dhe është që tani e rezervuar për 1 muaj! - Business Magazine Albania

Louis Vuitton hap kafenenë e parë në SHBA dhe është që tani e rezervuar për 1 muaj!

Louis Vuitton hap kafenenë e parë në SHBA dhe është që tani e rezervuar për 1 muaj!

Ndërsa dyqani kryesor i Louis Vuitton i mbuluar me valixhe në NYC po i nënshtrohet një rinovimi shumëvjeçar, shtëpia e modës franceze ka zhvendosur përkohësisht bazën kryesore të saj në Manhattan në një ndërtesë pesëkatëshe të frymëzuar nga stili Art Deco.

Marka e përshkruan këtë vend si një “pikë referimi të re për pazar, kulturë dhe gastronomi.” Kjo është e vërtetë: që në hyrje, një atrium i gjerë përmban skulptura të mëdha të valixheve Courrier Lozine 90 të zhvilluara me Shohei Shigematsu të OMA-s, të cilat ngrihen mbi kafenenë e re Louis Vuitton, dyqanin e çokollatave, konceptin gastronomik dhe koleksionet ekskluzive në çdo kat, duke arritur thuajse deri në tavan.

Lexo edhe:“Deus in Machina” – Kisha zvicerane prezanton Jezusin e fuqizuar nga AI

Organizimi i hapësirës:

  • Kati i parë është i dedikuar për produktet prej lëkure.
  • Kati i dytë është për veshjet e femrave.
  • Kati i tretë për veshjet e meshkujve.
  • Kati i katërt strehon dyqanin e çokollatave dhe Le Café Louis Vuitton.
  • Kati i pestë ofron hapësira private për klientët VIP dhe koleksionet e artikujve për shtëpi.

Një detaj i veçantë janë muralet e mëdha në të pesë katet, të cilat festojnë bashkëpunimet më të spikatura artistike të Louis Vuitton, duke përfshirë Richard Prince, Yayoi Kusama, Supreme, Takashi Murakami dhe Stephen Sprouse.

Kafeneja në katin e katërt është e para që hapet në Shtetet e Bashkuara dhe tashmë është e rezervuar për dy muaj. Kuzhinierët e njohur Christophe Ballanca dhe Mary George, nën mentorimin e kuzhinierëve francezë Arnaud Donckele dhe Maxime Frédéric (të cilët hapën restorantin e markës në Saint-Tropez), janë prapa këtij koncepti të ri gastronomik. Menuja përfshin ravioli me karkaleca deti dhe tartuf me logon Monogram të stampuar, tartaleta Damier me përbërës sezonalë, sanduiçe Croque, burgerë të personalizuar nga LV dhe shumë më tepër. Detaji argëtues: logoja e Louis Vuitton është e integruar në pothuajse çdo pjatë.

Hapësira përfshin një sallë të madhe ngrënieje, një bar dhe një cep për lexim, me gjithsej 70 vende. Muret mbajnë bibliotekën ekskluzive të LV (e kuruar nga redaktori Ian Luna), ku mbi 600 libra mund të blihen direkt gjatë vaktit. Tryezat janë të mbuluara me enët e koleksionit Louis Vuitton, të cilat mund të blihen në katin e sipërm.

Dyqani i çokollatave, gjithashtu i pari në SHBA, sjell suksesin e tij nga Parisi, Singapori dhe Shangai. Le Chocolat Maxime Frédéric në Louis Vuitton ofron shufra çokollate klasike, bonbone me lajthi dhe madje kuti muzikore funksionale në formë të Vivienne-it (të gjitha të bëra tërësisht prej çokollate). Edhe pse dyqani është i përkohshëm, synon të lërë një përshtypje të gjatë. Dyqani ka hapur dyert për publikun që nga data 15 nëntor.

hypebeast

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0