Louboutin, historia e shollës së kuqe

Louboutin, historia e shollës së kuqe


Në moshën 13 vjeçare, shumë prej nesh e kalonim kohën e lirë duke ndjekur idhujt tanë, dhe mezi prisnim të rriteshim për të qenë të pavarur. Christian Louboutin, një nga dizajnerët më të mëdhenj në botë, ishe 10 hapa para nesh.

Në moshën 12 vjeçare, Louboutin ishte përjashtuar tre herë nga shkolla dhe ishte shpërngulur nga shtëpia e prindërve. Mamaja e tij ishte tepër tolerante i pëlqente t’i kënaqte fëmijët e saj, duke u dhënë kështu liri që në moshë të vogël.

Por si arriti ky djalosh rebel të bëhet një nga dizajnerët më me ndikim në botë? Gjithçka nisi me një udhëtim. Duke vizituar Muzeun e Artit Afrikan dhe Oqeanik në Paris, Louboutin u mahnit nga një shenjë, që nuk i lejonte gratë të vishnin taka për të mos gërvishtur dyshemenë. Imazhi i titulluar “këpuca e ndaluar” mbeti në kujtesën e tij për vite me rradhë, duke u bërë frymëzim për koleksionin e parë. “Unë doja të krijoja diçka që thyen rregullat dhe i bën femrat të ndihen të fuqizuara dhe me vetëbesim.”

Pas kësaj parizieni ngatërrestar nisi të skiconte dizajnet e tij. Shumë shpejt ai filloi të punonte në Folies Bergere, një kabare e famshme në Paris. Këtu, Louboutin mund të realizonte ëndrrën e tij për të krijuar këpucë për kërcimtaret. Pas një viti në Indi, Louboutin kthehet në Paris me një portofol plot dizajne për të krjiuar këpucë me taka. Në fillim të viteve 1980, dizajneri i këpucëve u njoh me Charles Jourdan i cili i mësoi atij sekretet e biznesit të këpucëve. Në moshën 19 vjeçare Louboutin hapi dyqanin e tij të parë në Paris.

Në vitin 1993, Louboutin ishte pjesë e tregut për gati dy vite, “Louboutin kishte menduar të realizonte këpucë të frymëzuara nga “Lulet” e Andy Warhol. Prototipi, një takë ngjyrë trëndafili e mbushur me lule karikaturë prej lëkure, kishte ardhur nga Italia. “Unë isha shumë i lumtur sepse këpuca ishte njësoj si vizatimi im,”thotë Louboutin, “por sërish kishte diçka që mungonte, dhe nuk e kuptoja çfarë.”

“Këpuca kishte një taban të zi, dhe në ato momente, falë Zotit, një vajzë po lyente thonjtë më një manikyr të kuq.” Louboutin e rrëmbeu manikyrin nga asistentja, dhe e përhapi në të gjithë shollën e prototipit. “Aty sytë e mi shkëlqyen,” thotë Louboutin, “Ishte pikërisht ajo që duhej!”

Falë aksidentit të manikyrit, sholla e kuqe Louboutin tani është e njohur në të gjithë botën dhe shet më shumë se 500,000 palë këpucë në vit. Sholla e kuqe me shkëlqim të gjallë, jo vetëm që i sjell dobi përdoruesit, duke u dhënë atyre një ndjenjë kënaqësie të fshehtë dhe besimi, por gjithashtu përfiton kompania nga perspektiva e biznesit.

Louboutin arriti të transformojë një pjesë të këpucës që më parë ishte injoruar, në diçka që është po estetikisht emocionuese dhe komercialisht e dobishme. Për të shënuar suksesin e aksidentit që krijoi shollën e kuqe, Louboutin krijoi një manikyr të quajtur Rouge Louboutin që ka ngjyrë të njëjtë si ajo e shollës së kuqe.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0