LinkedIn rimodelohet, ofron opsione të reja për përdoruesit

LinkedIn rimodelohet, ofron opsione të reja për përdoruesit

LinkedIn

Linkedin është platforma më e fundit, e cila përqafon formatin e story-ve, që fshihen pas 24 orësh. Rrjeti social profesional lançoi gjatë ridizajnimit të fundit Linkedin Stories.

Duke filluar nga dita e sotme kompania do të ofrojë Linkedin Stories në SHBA dhe Kanada, me planet për ta ofruar për të gjithë në javët në vijim, shkruan Tech Crunch.

Versioni i story-ve të Linkedin është i ngjashëm me atë që shfaqet në Instagram ose Snapchat. Shkrepni një foto, mund të shtoni tekst ose GIF dhe e ngarkoni në profilin tuaj. Të gjitha miqtë tuaj mund ta shohin për 24 orët në vijim.

Linkedin do të shfaqë të gjitha story-t e miqve tuaj në krye të aplikacionit në ekranin tuaj. Mund tu duket si një opsion i parëndësishëm, por Linkedin thotë se ka disa përfitime. Testimet e hershme të produktet tregojnë se njerëzit janë nxitur të postojnë më shpesh.

Story-t gjithashtu mund të nxisin punonjësit të ndihen më të lidhur me njëri-tjetrin sidomos në rastet kur të gjithë punojnë nga shtëpia dhe mund të ndihen të shkëputur nga kolegët.

Përveç story-ve, ridizajnimi i ri përmban edhe përditësime të tjera. Funksionet kërkimore të sajtit janë rimodeluar me opsione të reja filtrimi dhe mundësinë për të gjetur kurset online dhe përmbajtje të tjera të Linkedin.

Komunikimi është pajisur me reagimet “emoji” si dhe opsionin për të nisur një video thirrje direkt nga biseda. Video thirrjet do të lançohen në Tetor dhe do të  funksionojnë në Zoom, Microsoft Teams, Slack dhe BlueJeans.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0