Linda Shomo, CEO e EasyPay, folësja e dytë e "The key to success 2.0" - Business Magazine Albania

Linda Shomo, CEO e EasyPay, folësja e dytë e “The key to success 2.0”


Seminari “Çelësi i suksesit 2.0” i organizuar nga Klubi i Inovatorëve u mbajt të Martën, më 18 Prill 2017.

E ftuara e këtij eventi ishte një sipërmarrëse grua, Znj. Linda Shomo, CEO e EasyPay. Ajo ndau me studentët përvojën e saj për fillimin e një biznesi në Shqipëri dhe për problemet që erdhën së bashku me të.

Znj. Linda foli për vështirësitë me të cilat u përball në zbatimin e një shërbimi të dixhitalizuar në Shqipëri para 6 viteve, kur teknologjia nuk ishte aq e avancuar sa është sot.

Si të gjithë sipërmarrësit, Znj. Linda Shomo kishte ditët e veta kur biznesi nuk ishte në më të mirën e tij, por këshilla e saj ishte:

“Gjatë zhvillimit të biznesit tuaj mund të ketë ditë kur doni të hiqni dorë, por në fakt ky është momenti kur ju duhet të vazhdoni, çdo ditë duhet të gjesh forcën për të vazhduar “.

Një staf i kualifikuar dhe i përzgjedhur mirë dhe këmbëngulja ishin çelësat e suksesit të EasyPay.

Znj. Linda Shomo gjithashtu rekomandoi librin “7 Habits of Highly Effective People nga Stephen R. Covey për të gjithë ata që duan të kenë një biznes të suksesshëm.

Seritë e “Çelësit të suksesit” do të organizojnë 4 takime në total dhe të gjithë pjesëmarrësit që do të marrin pjesë në 3 nga 4 prej tyre do të marrin certifikata.

Burimi: epoka.edu.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0