Lideri i shitjeve online në Shqipëri, "Dyqan Taxi" bëhet pjesë e Grupit Balfin

Lideri i shitjeve online në Shqipëri, “Dyqan Taxi” bëhet pjesë e Grupit Balfin


“Dyqan Taxi”, subjekti më i madh i shitjeve online në Shqipëri, është kompania më e re që i shtohet Grupit Balfin, grupit më të madh dhe inovator të investimeve në Shqipëri dhe rajon.

Ndërrimi i pronësisë së kësaj kompanie vjen në një kohë kur tendenca e blerjeve online është në rritje progresive në nivel global, ku padyshim nuk bën përjashtim as vendi ynë.

Blerjet online kanë një sërë avantazhesh, që lidhen me kosto më të pakëta dhe transport më të shpejtë, aq më tepër kur kryen përmes një procesi të mirëstrukturuar nga një grup investimi me besueshmëri të lartë në treg siç është rasi i këtij grupi.

Shit-blerjet online janë një fenomen që po zgjerohet me hapa të shpejtë në Shqipëri, por si një industri e re, ajo mbart edhe problematika të ndryshme që lidhen me informalitetin e këtij sektori, mosrespektimin e markave të regjistruara dhe të drejtave të autorit e kështu me radhë.

Hyrja e grupit Balfin në këtë sektor, është garanci e shtuar për sukses të mëtejshëm drejt profesionalizmit, seriozitetit dhe rregullimit të tij.

“Dyqan Taxi” është i pranishëm në treg që prej nëntorit të vitit 2011.

Aktualisht “Dyqan Taxi” ka të punësuar mbi 50 punonjës të cilët janë të gjithë të rinj me eksperiencë në këtë treg të cilët kanë mundësuar suksesin e kompanisë ndër vite.

Sot kjo kompani ka të regjistruar mbi 60.000 klientë në 5 portalet e saj kryesore, www.dyqantaxi.comwww.idedhuratash.alwww.bukinist.al , www.beba.al , www.sekret.al dhe dërgon mbi 150 porosi në ditë në çdo cep të Shqipërisë.

Nëse kompanitë tradicionale të shitjeve me pakicë kanë limitimet e tyre në bazë të informacionit që kanë për klientët apo raftet që kanë në dispozicion, në tregtinë online nuk ekzistojnë këto kufizime për kompani si “Dyqan Taxi”.

Pajisjet elektronike, tabletat e smartphonët, veshje për meshkuj e femra, lodrat për fëmijë, artikujt e kujdesit personal, artikujt për shtëpi, aksesorët për makina etj tashmë nga markat më të njohura, përbëjnë vetëm një pjesë të gamës së jashtëzakonshme të produkteve që do mund të blihen online në “Dyqan Taxi”, aq më tepër me produkte dhe shërbime të kompanive të mëdha e të suksesshme të Grupit Balfin, si Neptun, Jumbo, Spar, Mango, Spriengfield, Cortefiel etj.

/Balfin.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0