Lamborghini feston 11000 Huracan dhe 8000 Aventador të prodhuar

Lamborghini feston 11000 Huracan dhe 8000 Aventador të prodhuar


Lamborghini ka bërë të ditur ka arritur 2 rekorde historike për kompaninë. Sipërmarrja prodhoi Avendadorin e 8000-të dhe  Huracan e 11000-të.

Aventador-i i 8000-të, është një S Roadster i përfunduar me ngjyrë Gri Telesto dhe është destinuar për tregun japonez.

Ndërsa Huracan i 11000-të, është i mbaruar me një ngjyrë Blue Nethuns dhe do të shitet në Itali.

Në muajin Mars, Lamborghini tha se ka prodhuar mbi 10000 Huracan, me rreth 250 makina të prodhuara në muaj. E thënë ndryshe, 8 makina në ditë. Prodhimi i 7000 Aventador u anunçua në muajin Tetor të vitit që shkoi. Numri i dërgesave është shtuar me 11% në gjysmën e parë të vitit 2018. Në total, plot 2327 makina duke e çuar në një vit tjetër me rekord shitjesh.

Por, me gjithë këto shifra, rivali Britanik McLaren ka realizuar më shumë shitje përgjatë 4 muajve të parë të vitit 2018, ndonëse me disa mangësi të vogla në statistika.

lamborghini urus

Lamborghini i ri Urus, pritet t’i përmirësojë shifrat për kompaninë italiane. Urus erdhi në momentin kur tregu është i etur për crossover të tillë.

Suksesi i modelit më të vjetër, i Aventador, mund t’a shtyjë kohën se kur ky model do të zëvendësohet. Aventador pritet të zëvendësohet me një V12 aspirim natyral hibride. Dizajni pritet të jetë i inspiruar nga një nga modelet e limituara, të cilat kanë në bazë pikërisht këtë model.

Por, duhen edhe minimalisht 5 vite që të prezantohet një zëvendësues për Aventador . Specifikat e modelit me motor me aspirim natyral, me 4 rrota aktive, me 12 pistona dhe me motor në mes, e bëjnë Aventador-in tepër unik dhe ulin mundësinë e një konkurenti të ri për këtë model në treg.

Influenca e Volkswagen Group duket se nuk ka shkaktuar pasoja negative brenda kompanisë…të paktën nga ana ekonomike.

Por a duhet që kompani me një traditë të tillë të synojnë shitje dhe të humbin të shkuarën?! Apo të fokusohen tek tradita dhe filozofia e vjetër e kompanisë?!

Burimi: The Drive

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0