Lamborghini feston 11000 Huracan dhe 8000 Aventador të prodhuar


Lamborghini ka bërë të ditur ka arritur 2 rekorde historike për kompaninë. Sipërmarrja prodhoi Avendadorin e 8000-të dhe  Huracan e 11000-të.

Aventador-i i 8000-të, është një S Roadster i përfunduar me ngjyrë Gri Telesto dhe është destinuar për tregun japonez.

Ndërsa Huracan i 11000-të, është i mbaruar me një ngjyrë Blue Nethuns dhe do të shitet në Itali.

Në muajin Mars, Lamborghini tha se ka prodhuar mbi 10000 Huracan, me rreth 250 makina të prodhuara në muaj. E thënë ndryshe, 8 makina në ditë. Prodhimi i 7000 Aventador u anunçua në muajin Tetor të vitit që shkoi. Numri i dërgesave është shtuar me 11% në gjysmën e parë të vitit 2018. Në total, plot 2327 makina duke e çuar në një vit tjetër me rekord shitjesh.

Por, me gjithë këto shifra, rivali Britanik McLaren ka realizuar më shumë shitje përgjatë 4 muajve të parë të vitit 2018, ndonëse me disa mangësi të vogla në statistika.

lamborghini urus

Lamborghini i ri Urus, pritet t’i përmirësojë shifrat për kompaninë italiane. Urus erdhi në momentin kur tregu është i etur për crossover të tillë.

Suksesi i modelit më të vjetër, i Aventador, mund t’a shtyjë kohën se kur ky model do të zëvendësohet. Aventador pritet të zëvendësohet me një V12 aspirim natyral hibride. Dizajni pritet të jetë i inspiruar nga një nga modelet e limituara, të cilat kanë në bazë pikërisht këtë model.

Por, duhen edhe minimalisht 5 vite që të prezantohet një zëvendësues për Aventador . Specifikat e modelit me motor me aspirim natyral, me 4 rrota aktive, me 12 pistona dhe me motor në mes, e bëjnë Aventador-in tepër unik dhe ulin mundësinë e një konkurenti të ri për këtë model në treg.

Influenca e Volkswagen Group duket se nuk ka shkaktuar pasoja negative brenda kompanisë…të paktën nga ana ekonomike.

Por a duhet që kompani me një traditë të tillë të synojnë shitje dhe të humbin të shkuarën?! Apo të fokusohen tek tradita dhe filozofia e vjetër e kompanisë?!

Burimi: The Drive

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale