GPT-të e personalizuara po revolucionarizojnë operacionet e shitjeve në vitin 2024 duke mundësuar automatizimin e personalizuar që rrit efikasitetin dhe konvertimet. Këto zgjidhje të përshtatura të AI përmirësojnë ndërveprimet me klientët dhe thjeshtojnë rrjedhat e punës, duke shënuar një përparim të rëndësishëm në teknologjinë e shitjeve.
Ndërsa inteligjenca artificiale është bërë një teknologji gjithnjë e më e fuqishme në disa industri, shumë kanë filluar të pyesin veten se si mund të shfrytëzojnë potencialin e AI për të përmirësuar operacionet e tyre dhe për të rritur konvertimet. Sipërmarrësit dhe drejtuesit e shitjeve kanë një mjet të fuqishëm të AI për të revolucionarizuar potencialisht linjën e tyre të shitjeve në 2024: GPT-të e personalizuara .
Disa ekipe shitjesh kanë filluar tashmë të përdorin OpenAI gjenerues LLM ChatGPT dhe programe të tjera për pjesë të procesit të tyre të shitjes, të tilla si hartimi i emaileve dhe propozimeve, GPT-të e personalizuara që lidhen me shitjet mund ta çojnë këtë automatizim në një nivel edhe më të thellë.
ChatGPT mund të sigurojë një pikënisje të shkëlqyer për drejtuesit e biznesit dhe shitësit për të automatizuar rrjedhën e tyre të punës, por GPT-të e personalizuara i lejojnë ata të krijojnë automatizime që adresojnë në mënyrë specifike nevojat dhe sfidat e tyre të përditshme. Në këtë mënyrë, GPT-të e personalizuara nuk janë një “shkurtore” për sipërmarrësit dhe shitësit, por një mjet i vlefshëm që ata mund të përdorin për të përmirësuar ngarkesën e tyre të punës.
Cilat janë GPT-të e personalizuara?
Të prezantuara në vitin 2023, GPT-të janë në thelb një version i trajnuar posaçërisht i ChatGPT që individët dhe bizneset mund ta personalizojnë sipas nevojave dhe qëllimeve të tyre individuale dhe kërkojnë pak ose aspak kodim. Sidoqoftë, përdoruesit kanë një nivel më të lartë kontrolli mbi daljen e një GPT të personalizuar, pasi sjellja e këtyre modeleve mund të modifikohet përgjithmonë përmes udhëzimeve të personalizuara gjatë procesit të ndërtimit dhe trajnimit dhe të konfigurohet më tej përmes cilësimeve të avancuara të ndërtuesit GPT.
Dallimi më domethënës midis një GPT të personalizuar dhe një chatbot të rregullt është se një GPT e personalizuar tërhiqet nga një burim i personalizuar i të dhënave. Për shembull, një GPT e personalizuar mund të trajnohet mbi të dhënat e një biznesi dhe pyetjet e bëra shpesh, duke e lejuar modelin të japë përgjigje më specifike.
Ndërsa mjetet si ChatGPT mund të jenë të vlefshme për krijimin e shablloneve të përgjithësuar dhe madje të bëhen më specifike duke përdorur kërkesa të specializuara, GPT-të e personalizuara ofrojnë një nivel të pashembullt personalizimi që i bën ato mjete të paçmueshme për ekipet e shitjeve. Duke përdorur një GPT të personalizuar, një përdorues nuk ka nevojë të specifikojë informacionin nga i cili duhet të tërheqë një kërkesë, roboti do të kthehet automatikisht në këto të dhëna.
Cilat janë disa raste përdorimi për zgjidhjet me porosi GPT në shitje?
Mjetet e automatizuara të rrjedhës së punës si Zapier, kanë filluar të ofrojnë aftësinë për të integruar GPT-të e personalizuara në rrjedhat e punës nëpërmjet API-së së tyre. Duke përfshirë GPT-të e personalizuara me Zapier, drejtuesit e biznesit mund të lidhin modelet e tyre të personalizuara me aplikacione të tjera si aplikacionet e kalendarit, emailet dhe platformat CRM, duke i lejuar ata të kenë një asistent të dedikuar, të personalizuar të AI që i përshtatet nevojave të tyre.
Një nga mënyrat më të lehta për të zbatuar GPT-të e personalizuara në një operacion shitjeje është përdorimi i modelit për të hartuar përgjigje të automatizuara me email për mesazhet hyrëse. Për shembull, nëse biznesi juaj po zhvillon një fushatë promocionale, ju mund të trajnoni GPT-në tuaj të personalizuar për të hartuar përgjigjet ndaj përgjigjeve në email-et tuaja dalëse. Për njohuritë me të cilat trajnoni modelin, mund të ngarkoni skedarë duke përfshirë informacione për promovimin, pyetjet e bëra shpesh dhe madje edhe një udhëzues stili. Kjo siguron që modeli do të krijojë përgjigje specifike dhe të sakta në përputhje me identitetin dhe mesazhet e markës. Ndërkohë që mund të konfiguroni GPT-të tuaja të personalizuara për të bërë të gjithë punën për ju dhe për t’iu përgjigjur pyetjeve automatikisht, shumë kanë zbuluar se është më mirë të mos mbështeteni në automatizimin e plotë të AI. Ekipi njerëzor duhet të funksionojë ende në një kapacitet të sigurimit të cilësisë në këto faza të procesit të shitjes, duke kontrolluar elementë të tillë si gramatika, formatimi dhe personalizimi që një model mund të mos jetë në gjendje t’i bëjë të sakta në provën e parë. Sidoqoftë, vlen të përmendet se të keni një ekip të shitjeve i cili bën një lexim të shpejtë të një drafti të krijuar nga një GPT me porosi, do të jetë shumë më efikas në kohë sesa krijimi i gjithçkaje nga e para.
Bizneset mund të përdorin GPT të personalizuara për të krijuar chatbot të personalizuara që mund të integrohen në ndërfaqen e tyre të internetit. Ky funksionalitet i lejon klientët potencialë t’i bëjnë chatbot pyetje specifike, të cilave më pas mund t’u përgjigjet duke përdorur bazën e njohurive të ofruara për të gjatë procesit të trajnimit. Një chatbot i personalizuar është një mënyrë e shkëlqyeshme që një biznes t’u përgjigjet pyetjeve më të shpeshta të klientëve të tij pasi GPT do të jetë i disponueshëm për klientët e mundshëm pothuajse në çdo kohë të ditës.
Cilat janë përfitimet e GPT-ve me porosi për shitje?
Një nga avantazhet më domethënëse të zbatimit të GPT-ve të personalizuara në operacionin tuaj të shitjeve është se ju lejon juve dhe ekipit tuaj të shitjeve të shpenzoni më shumë kohë për klientët e kualifikuar. Duke vazhduar shembullin e emailit, nëse një biznes ngre një GPT të personalizuar për të hartuar përgjigjet ndaj kërkesave për më shumë informacion, kjo do t’i mundësonte automatizimit t’i ofrojë klientëve informacionin që u nevojitet për t’u bërë një drejtues më i informuar dhe i interesuar i përgatitur për konvertim.
Gjëja më e mirë për GPT-të e personalizuara është se ato mund të personalizohen për nevojat unike të çdo biznesi. Shumëllojshmëria e rasteve të përdorimit që GPT-të me porosi u ofrojnë sipërmarrësve i ka krijuar ato si një mjet të jashtëzakonshëm për procesin e shitjes.
Nga rritja e kapacitetit të ekipeve të shitjeve deri te lejimi i tyre për të ofruar shërbime superiore ndaj klientit drejtues të kualifikuar, përfitimet e GPT-ve të personalizuara për shitje do të jenë të thella dhe të gjera. Tani është koha për të përqafuar këtë paradigmë të re të automatizimit të AI dhe për të maksimizuar potencialin e shitjeve!
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.