Kurioziteti mund të ketë vrarë macen, mos e lër të të vrasë dhe ty

Kurioziteti Mund Të Ketë Vrarë Macen, Mos E Lër Të Të Vrasi Dhe Ty

Kurioziteti ka një nam të keq. Akti i thjeshtë i bërjes së pyetjeve ka një “efekt dënimi” të dyanshëm. Nga njëra anë, ju rrezikoni të dukeni budalla, të pavetëdijshëm, pasiv, nga ana tjetër, rrezikoni të mos keni informacionin që ju nevojitet për të marrë vendimet e duhura.

Kureshtja intelektuale është ajo që ju lejon të lundroni në të panjohurën. Kur pyeten për të përmendur një atribut, udhëheqësit kanë nevojë më së shumti të kenë sukses në procesin e ndryshimeve. Michael Dell nga Dell, Inc., u përgjigj, “Unë do të vendosja bastin tim për kuriozitet.”

Çdo risi, ide e ndritshme, teori e re e menaxhimit ose praktika më e mirë fillon me një nga dy llojet e kuriozitetit. E para është një gjendje kurioziteti, ku pyesni veten se si në tokë çdokush mund të ngasë automjetin kaq ngadalë në “korsinë e shpejtë” ndërsa e quan veten ende shofer. Tjetra është një tipar karakteri, një mendim i përhershëm i hetimit që dallon kuriozitetin intelektual nga ndenja mendore ose apatike.

Problemi me kuriozitetin është lehtësia për t’u shtirur. Ne të gjithë kemi takuar njerëz që duket se janë të interesuar për të tjerët, por në të vërtetë po kërkojnë vetëm hapësirë ku ata mund të injektojnë njohuritë e tyre. Për më tepër, akti i pyetjes është frikësues, sepse udhëheqësit duan të duken të zgjuar, atëherë supozimi vijon se ata nuk janë.

Këtu janë katër mënyra se si të bëni pyetje ju bën një udhëheqës më të mirë:

1.Demonstron përulësi.

Jim Collins, në librin e tij, Good to Great, citon dy karakteristika të atyre udhëheqësve që ishin në gjendje të shndërronin kompanitë e tyre nga, mirë, i mirë në i madh: vullneti dhe përulësia. Të kesh një vendosmëri të ashpër – vullneti për të tharë stuhinë e pasigurisë është një gjë e domosdoshme për çdo udhëheqës. Megjithatë, zotërimi i përulësisë nuk është aq intuitiv. Njerëzit e përulur shpesh shihen si të dobët ose pasivë, por fakti është, përulësia bën thirrje për vetëmohim, dhe kjo është pikërisht ajo që i shtyn organizatat me performancë të lartë – udhëheqësit që vendosin qëllimin e kompanisë së pari dhe veten të fundit.

2.Nxit mendimin individual.

Pyetja është në thelbin e trainimit të lidershipit, sepse vendos barrën e mendimit të thellë mbi klientin, i cili kthehet në depërtim. Pyetjet e hapura që nxisin mendimin dhe shpjegimin në krahasim me pyetjet e mbyllura që kërkojnë një po ose jo japin pasqyrë se si individët mendojnë si dhe ndërtojnë kapacitetin e tyre për të menduarit kritik.

Lexo:Aftësitë që nevojiten të zotëroni për t’u bërë të suksesshëm

3.Ndërton raport.

Një temë që shumica e njerëzve flasin është besimi tek vetvetja. Bëjini ata të ndihen mirë gjatë bisedës dhe ata ju përcjellin pozitivitet. Pyetja është se si të arrini atje.

4.Nxit gjetjen e zgjidhjeve.

Ekziston një ndryshim midis termave “zgjidhja e problemit” dhe “gjetja e zgjidhjes”. E para tregon një gjendje statike, ndërsa e dyta tregon atë që është i prirur përpara. Një nga mënyrat që kompanitë e suksesshme vazhdimisht e dallojnë veten nga konkurrentët e tyre është duke ekzaminuar në mënyrë kritike performancën e firmës dhe duke gjetur zgjidhje për problemet e vjetra ku “i vjetër” mund të jetë si muaji i fundit. Për të qëndruar në avantazh konkurrues, ju duhet vazhdimisht të mësoni dhe të përshtateni dhe kjo do të thotë të bëni pyetje të vështira që kërkojnë përgjigje të pakëndshme dhe të gjeni mënyra për të zbatuar zgjidhje. Nëse nuk mendoni se kurioziteti ka vendin e vet në botën e sotme me ritëm të shpejtë, atëherë ju sfidoj të shkoni një ditë në punë pa bërë asnjë pyetje.

Pa kuriozitet nuk ka drejtim.

ENTERPRENEUR

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale