Kur komunikimit i mungon buzëqeshja!

Kur komunikimit i mungon buzëqeshja!


Shkruar nga Mirilda Tili Kobatake, kontributore 

Si lexues të gazetave dhe revista, të printuara apo elektronike qofshin ato, apo edhe kur dëgjoni radio dhe shikoni televizor, natyrshëm reagoni ndaj një informacioni të caktuar.

Mund të ndodhë që procesin: lexim, dëgjim, shikim, ta shoqëroni me një buzëqeshje apo me nervozizëm. Natyrshëm mbani qëndrim ndaj asaj që po merrni si informacion. Dhe nëse bëjmë bilancet se herë kemi buzëqeshur për hir të informacionit të përftuar, me siguri peshorja anon nga mërzia, shqetësimi, por disa raste edhe neveria.

Por çfarë na bën ne, pavarësisht profesionit, statusit, gjinisë apo qasjes individuale të reagojmë ndaj informacionit? E thjeshtë, sinqeriteti që mbart ai informacion. Vetëm sinqeriteti i këtij informacioni na krijon bindjen nëse kemi të bëjmë më marrëdhenie me publikën, ku dhënia i paraprin marrjes, apo kemi të bëjmë me propagande. Dhe kjo e fundit nuk është vetëm qeveritare dhe politike. Propaganda ka zgjatur tentakulat e saj edhe në biznes, art, kulturë, shëndetësi, e kudo. Madje është bërë aq agresive sa  ka prishur edhe imazhin e PR ( Marrëdhënieve me Publikun) dhe marketingun.

Me të gjithë informacionin bazik që kemi, e ndiejmë të gjithë kur po informohemi nga profesionistë të PR, strategët e marketingut apo mjeshtërat e  propagandës. Shpesh vështirësia e PR dhe Marketingut  qëndron në faktin se si të mbijetojnë përpara propagandës apo pa rënë në grackën e saj.

Ekspertët botërorë të PR dhe strategë të marketingut ofrojnë studime për të dalë mbi sipërfaqe. Ndërsa nuk lënë pas dore të përmednin sinqeritetin e informacionit. Në PR mbrojtja më e mirë nuk është sulmi, është të marrësh përgjegjësi.  Të artikulosh qartë, të kërkosh ndjesë në rast se ka diçka që nuk shkon dhe të buzëqeshësh. Kompanitë dhe organizatat duhet të ofrojnë buzëqeshjen e sinqertë para klientëve apo palëve të interesuara. Jo për të krijuar imazhin e gabuar, por për të treguar që para së gjithash është besimi, respekti dhe mirëkuptimi. Këto duhet të ndihen në çdo komukim mes palësh dhe në komunikimin mediatik.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0