Kujdesi, aleati më i mirë në udhëtime

Duke parë përpara, ndërsa dëshira jonë për të eksploruar destinacionet lokale dhe ndërkombëtare nuk është ulur, ne presim që shumë vende të prezantojnë masa shëndetësore dhe sigurie që synojnë rritjen e mbrojtjes kundër koronavirusit. Shumë kërkojnë nga industria e udhëtimeve për të hapur rrugën për krijimin e “normales së re”.

Masat parandaluese janë elementi kryesor

79% e udhëtarëve thonë se do të jenë të lumtur të marrin më shumë masa parandaluese për shkak të koronavirusit kur nisen për udhëtimet e tyre. Ndërsa planifikojnë për udhëtimet e tyre, 59% e udhëtarëve do të shmangin destinacione të caktuara nëse kjo nënkupton shpmangien  e turamve, dhe 70% do të presin gjithashtu që atraksionet turistike t’i përshtaten rregullave të distancimit social.

Kur bëhet fjalë për zgjedhjen e akomodimeve, 70% e njerëzve do të rezervojnë vetëm nëse dinë se çfarë politikash shëndetësore dhe higjienike ekzistojnë, me tre të katërtat (75%) që favorizojnë akomodimet që ofrojnë produkte antibakteriale dhe sanitare.

Gatishmëria për të udhëtuar

Së bashku me një ndryshim në preferencat e destinacionit, preferencat e transportit gjithashtu kanë ndryshuar. Pothuajse gjysma (46%) e udhëtarëve do të preferojnë të shmangin tranzitin publik (të tilla si fluturimet ose trenat) për të shmangur udhëtimet me një numër të madh njerëzish. Në vend të kësaj, udhëtarët do të zgjedhin të marrin me qira ose të ngasin makinat e tyre në për tek  destinacionet e tyre, duke e bërë 2021 vitin e udhëtimit rrugor.

LEXO: Spontechnaity: Si teknologjia do të drejtojë udhëtimet

Kujdesi e para

Udhëtarët duket se janë të gatshëm të përshtaten me masat “e reja normale” të shëndetit dhe sigurisë të paraqitura për të luftuar koronavirusin. Dy të tretat (67%) të udhëtarëve do të jenë në rregull me vizitimin e destinacioneve që kanë kontrolle shëndetësore më mbërritje. Dhe 62% do të mbajnë maskë në publik nëse kërkohet. Sidoqoftë, masat e karantinës do të mbeten më pak popullore, me shumë më pak (27%) udhëtarë të gatshëm të karantinohen në mënyrë që të udhëtojnë në një destinacion të veçantë.

BOOKING

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale