Kuba, vendi ku një taksist fiton në muaj shumë më tepër se një mjek


Për herë të parë Kuba është quajtur Governorate of Cuba, dhe ka ekzistuar për vetëm 8 vite (1511–1519). Ajo ka kaluar në shumë sundimtarë e influenca, deri në Kubën komuniste që njohim sot.

Ashtu si Shqiperia pas vitit 1944, edhe Kuba ka patur fatin e keq të funksionojë me një ekonomi të centralizuar.

Partia Komuniste e Kubës me në krye Fidel Kastron, morën kontrollin e vendit në vitin 1959. Pas kësaj, ai sekuestroi të gjitha pronat private, si biznese dhe toka. Çdo institucion i vendit ishte i komanduar drejtpërdrejt nga qeveria. Çdo punishte, çdo spital, çdo restorant, nga më i madhi, deri tek më i vogli. Shteti gjithashtu vendosi çmimet për çdo produkt dhe rrogat për çdo punë.

Sot e kësaj ditë, Kuba vazhdon të ketë të njëjtën pamje. Në imagjinatën tonë, ushqimi i rrugës duhet të jetë diçka me të vërtetë që ja vlen të provohet. Por ndryshe nga nga imagjinata, kudo gjen sanduiçë të zakonshëm.

Gjithçka i ngjan asaj që kemi parë ose dëgjuar për vitet e komunizmit në Shqiperië. Një ekonomi jo kompetitive sepse gjithçka vazhdon në një vijë të drejtë.

Por në vitet 90, qeveria e kuptoi që kjo nuk funksionon, dhe vendosi të lëshojë disa liçensa private. Shumë njerëz kanë kryer studimet për inxhinieri ose mjekësi. Por puna e tyre e përditshme, është të ofruarit transport privat kryesisht për turistët.

Gjithçka më tepër gjendet në videon më poshtë:

https://www.youtube.com/watch?v=n-mUZRP-fpo

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale