Kriza, nuk ka anije për të përmbushur kërkesën globale - Business Magazine Albania

Kriza, nuk ka anije për të përmbushur kërkesën globale

Për muaj me radhë grupet më të mëdha të anijeve në botë janë ballafaquar me mungesën e kontejnerëve dhe mungesën e anijeve në porte, pasi kërkesa e tepërt dhe Covid-19 ngritën presion mbi logjistikën globale. Tani një mungesë tjetër po pushton vëmendjen e industrisë: atë të vetë anijeve.

Drejtuesit kanë paralajmëruar se, përkundër një rritje të fundit të porosive për anije të reja, disponueshmëria e anijeve me kontejnerë ka të ngjarë të mbetet e tensionuar në vitet e ardhshme duke pasur parasysh kërkesën e madhe për shërbimet e tyre dhe kompleksitetin e rimëkëmbjes së flotave për arsye mjedisore.

Xavier Destriau, zyrtari kryesor financiar i Zim’s të Izraelit, një nga grupet më të mëdha të anijeve në botë, tha se furnizimi i ngushtë i anijeve përbënte “një kërcënim potencial të madh” duke pasur parasysh se shumë kompani kanë hezituar deri këtë vit për të porositur kapacitete të reja, ndërsa shumë anije të vjetra janë të vonuar për heqjen.

“Ne po shikojmë rrezikun e mundshëm të presionit mbi furnizimin në drejtim të anijeve,” tha ai. “Ne po flasim për tre, katër ose pesë vjet përgjatë vijës.”

Paralajmërimi i tij u bë jehonë nga Andi Case, shefi ekzekutiv i Clarksons, ndërmjetësi më i madh i anijeve në botë, i cili tha se numri i kantiereve detarë në nivel global kishte rënë me dy të tretat që nga viti 2007 në rreth 115. “Ne jemi kilometra larg nga furnizimi i tepërt i flotës,” tha ai.

LEXO: Problemet me transportin, pazarin e Krishtlindjeve duhet ta bëni tani

Ata kantiere detare ende në punë kanë marrë një përmbytje porosish pasi grupet e transportit të kontejnerëve arritën fitime të pashembullt gjatë viteve 2020-21, pasi kërkesa e shtuar për mallra nxiti një rritje meteorike të tarifave të mallrave nga gjysma e dytë e vitit të kaluar.

Grupet e transportit kanë porositur anije të afta të mbajnë kontejnerë 3.2 metra 20 këmbë deri më tani në 2021, më së shumti në vitin deri më tani të regjistruar, sipas Clarksons Research, krahut të tij analitik.

Por ka shqetësime se kjo ende nuk do të jetë e mjaftueshme për të përmbushur kërkesën globale. Porositë e reja janë ekuivalente me 20 përqind të kapacitetit të flotës aktuale, nga rreth 10 përqind në vitin 2019, por shumë nën nivelin 60 përqind në 2007.

Mungesa e anijeve ngre perspektivën e kostove të vazhdueshme të larta të transportit, megjithëse më të ulëta se nivelet e tepërta aktuale. Industria ishte goditur nga problemi i kundërt në dekadën e fundit me një tepricë të anijeve që prishnin përfitimin, duke çuar në kolapsin e Transportit Hanjin të Koresë së Jugut dhe duke detyruar konsolidimin.

Disa figura të industrisë ende shprehin privatisht shqetësimet në lidhje me porositë e tepërta, pavarësisht rritjes së kërkesës globale, duke treguar mungesën e pajisjeve të kontejnerëve dhe ngushticat e infrastrukturës si çështje më urgjente. Por mungesa e kapaciteteve shtesë do të thotë se zinxhirët e furnizimit janë edhe më të prekshëm nga ndërprerjet e njëhershme, siç janë mbylljet e porteve kineze që kanë dëmtuar tregtinë globale këtë vit.

Një arsye tjetër për hezitimin e industrisë është mbi llojin e anijeve për të porositur duke marrë parasysh rregulloren e mjedisit në hyrje. Rregullat globale mbi efikasitetin e energjisë që vijnë nga viti 2023 kanë nxitur interesin për anijet me gaz natyror të lëngshëm, por porositë janë bllokuar në të njëjtën përqindje të porosive totale që nga tetori 2019. Aktivistët mjedisorë besojnë se industria duhet të bëjë një hap më radikal për të pastruar lëndë djegëse të tilla si amoniaku i gjelbër ose hidrogjeni.

Maersk, grupi më i madh në botë i transportit të kontejnerëve, është shmangur nga porosia e anijeve me motor LNG për shkak të pasigurisë teknologjike dhe rregullatore. Por Destriau dhe Case argumentojnë se kompanitë e transportit duhet të përqafojnë LNG dhe të veprojnë tani për të zvogëluar emetimet në vend që të presin që të vijnë teknologjitë e reja. Zim ka nënshkruar marrëveshje afatgjata për 20 anije me karburant LNG këtë vit.

“A është mirë të presësh 10 vjet për të thënë” ndoshta deri atëherë hidrogjeni do të jetë gati ?” tha Rasti. “Përpjekja duhet të jetë për të zhdukur anijet e fuqishme me naftë.”

Financial Times

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0