Krijohet betoni që mund të lakohet dhe të ndryshojë formë - Business Magazine Albania

Krijohet betoni që mund të lakohet dhe të ndryshojë formë


ConFlexPave është një lloj i ri betoni i shpikur nga hulumtuesit në Qendrën Industriale të Inovacionit dhe Infrastrukturës (I3C). Përveç të qenit më i fortë dhe më i qëndrueshëm, aspekti më i dallueshëm i këtij lloji të ri të betonit është fleksibiliteti i tij.

 

Shkencëtarët nga Universiteti i Teknologjisë Nanyang (NTU) thonë se struktura jo e brishtë e ConFlexPave siguron qëndrueshmëri më të gjatë dhe gjithashtu ul shpenzimet e mirëmbajtjes. Profesor Chu Jian, nga I3C  tha se: “Ne kemi zhvilluar një lloj të ri betoni që mund të zvogëlojë në masë të madhe trashësinë dhe peshën e pllakave të trotuarit, duke bërë të mundur instalimin më të shpejtë të tyre, ku pllakat e reja përgatiten lehtë dhe ky material është ideal për shtëpitë e parafabrikuara.” Kjo shpikje jo vetëm redukton punën intensive, por edhe zvogëlon kohën e ndërtimit.

krijohet-betoni-qe-mund-te-lakohet-dhe-te-ndryshoje-forme-businessmagBetoni tradicional përbëhet nga përzierja e çimentos, zhavorrit, ujit dhe rërës. Edhe pse ky kombinim siguron qëndrueshmërinë e strukturës, dihet se betoni nën presion të madh mund të plasaritet. Në krahasim me përzierjen e zakonshme të çimentos, të cilat i japin strukturës forcë dhe fleksibilitet, ConFlexPave është inxhinieruar posaçërisht të ketë disa lloje të materialeve të forta të përziera me mikrofibra polimere. Betoni fleksibël duke qenë më i lehtë në krahasim me atë tradicional do e bëjë më të lehtë transportin e materialeve të ndërtimit.

krijohet-betoni-qe-mund-te-dnryshoije-forme-4

 

burimi: phys.org

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0