Krifca: Strategjia S3 mundësi e re për të rritur efikasitetin në Bujqësi, zgjerojmë avantazhet për të ardhmen - Business Magazine Albania

Krifca: Strategjia S3 mundësi e re për të rritur efikasitetin në Bujqësi, zgjerojmë avantazhet për të ardhmen

Krifca

Ministria e Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural organizoi nën kujdesin e zëvendëskryeministres dhe ministre e Infrastrukturës dhe Zhvillimit Rural, Belinda Balluku si  dhe me mbështetjen e Bashkimit të Prodhuesve Shqiptarë, workshopin kombëtar në lidhje me Bujqësinë, Pylltarinë dhe Peshkimin, pjesë e Smart Specialisation Strategy (S3) të BE.

Ministrja e Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural, Frida Krifca u shpreh se, “kjo strategji ka për qëllim të adresojë sfidat kryesore socio – ekonomike shqiptare, në përputhje me kapacitetet inovative, kërkimin shkencor dhe mundësive për zhvillim”.

Ministrja vuri në dukje se, fokus i punës së MBZHR-së, është zgjerimi i pikave që avantazhojnë bujqësinë tonë për të ndërtuar të ardhmen e saj mbi bazat Smart Specialisation Strategy.

“Strategjia S3, është një mundësi e re për të rritur efikasitetin e zhvillimit të bujqësisë por mbi të gjitha komplimetaritetin e objektivave zhvillimorë të sektorëve të ndryshëm për të rritur efikasitetin e të gjithë ekonomisë së një vendi”, tha ajo.

“Bujqësia shqiptare është një sektor i cili për vetë rëndësinë e tij në ekonominë e vendit, lidhjen me sektorët e tjerë të shërbimeve dhe turizmit, peshën që ka në punësim është një prej shtyllave të zhvillimit ekonomik të vendit. Vitet e fundit bujqësia ka treguar se po tejkalon vështirësitë strukturore të trashëguara duke shfrytëzuar në mënyrë të plotë dhe inteligjente avantazhet krahasuar me vendet e tjera të rajonit”, theksoi ministrja.

ATSH

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0