Kravata edhe për gratë. Slow fashion nga një startup italian - Business Magazine Albania

Kravata edhe për gratë. Slow fashion nga një startup italian


Në nxitje të ideve të reja të biznesit një grup të rinjsh me ide biznesi nga Shqipëria dhe Italia kanë zhvilluar vizita reciproke për të njohur më mirë kushtet e punës. Sara Mariottini është një prej të rinjve italianë që po synon të zhvillojë një ide inovative biznesi me mundësi në tregun global. Ndiqni intervistën për të kuptuar këndvështrimin e saj për veshjet.

Si nisi ideja jote e biznesit ?

Në shkurt të vitit 2018 u transferova në Spanjë, në qytetin më antik të Europës, Càdiz, pasi kisha fituar një bursë studimi të programit Erasmus+. Këtu fillova të reflektoj shumë çfarë do të bëja “kur të isha e rritur”, pyetje që u transformua shpejt në “çfarë do të bëj diçka të madhe”.

Që e vogël më kanë tërhequr tri figura të mëdha të sipërmarrjes, nga të cilat frymëzohem ende sot: Bruno Cucinelli, Adriano Olivetti e Coco Chanel. Sociologjia dhe moda janë dy prej pasioneve të mia më të mëdha, ndaj vendosa t’i bashkoj në një program sipërmarrje.

Në shtator 2018 u transferova në Granada, pasi kisha fituar një tjetër bursë studimi.

Aty arrita të futem në programin e nxitjes “Talente të sipërmarrjes”, i organizuar nga universiteti i Granadës, ku fitova edhe një çmim monetar për projektin tim.

Menjëherë më pas u përzgjodha për të marrë pjesë në programin ndërkombëtar për të rinjtë sipërmarrës “Explorer”, organizuar nga Universiteti i Granadës dhe nga banka Santander. Ende sot po formohem aty në fushën e sipërmarrjes me cilësi të lartë, falë leksioneve nga ekspertët më të mirë në sipërmarrje dhe po konkurroj për një çmim final të programit: një udhëtim në Silicon Valley dhe një çmim monetar.

I gjithë ky formim cilësor po më ndihmon të vë në praktikë idenë time të biznesit.

Cilat janë objektivat tuaja?

Modeli im i biznesit bazohet në filozofinë sloëfashion. Dua të hap një dyqan online veshjesh të personalizuara, në mënyrë që kush të veshë markën “Mariottini”, të mund të dallohet duke shprehur lirshëm personalitetin e tij.

Dua të ndryshoj konceptin që gratë kanë për trupin e tyre. Nuk është trupi që i përshtatet veshjes, është veshja që i përshtatet trupit. Kalojmë kohën gjithnjë të veshur e nëse nuk ndihemi mirë me atë çfarë kemi veshur, kjo transmetohet në humorin tonë, në mënyrën se si bisedojmë me të tjerët dhe mbi të gjitha si shihemi në pasqyrë. Ndërmarrja ime do të jetë eco-friendly dhe do të përdoren vetëm tekstile të cilësisë së lartë e natyrale, si lino, mëndafsh, pambuk, fibra e bamboo, ananas etj.

Lexo: Disa startup-e nga Roma vizitojnë New Media Communications

Kjo së pari, është një zgjedhje e përgjegjshme në drejtim të një bote gjithnjë e më të ndotur me tekstile sintetike, që nuk shpërbëhen në natyrë. Ndërkohë, tekstilet natyrale kanë shumë cilësi të mira për lëkurën. Janë kundër bakterieve, ajrosen dhe ndihmojnë në largimin e erërave të këqija si djersitje apo dermatit. Aktualisht po zhvilloj disa modele kravatash smart, një bashkim mes dizajnit të pavdekshëm të made in Italy dhe HighTech.

Ka nisur tashmë projekti për modelimin e veshjeve smart për punë, për eventet e biznesit dhe netëork, dhe për kohën e lirë që kalohet me miqtë dhe familjen.

Cila është përvoja jote me startup-et në Shqipëri?

Përvoja ishte shumë e bukur dhe jam shumë e lumtur që takova të rinj të motivuar dhe me shumë dëshirë për të bërë dallimin në botë.

Jemi gjenerata e së ardhmes dhe me ndërmarrjet tona mund të japim punë e të krijojmë mirëqënie sociale dhe ekonomike. Kemi një përgjegjësi të madhe.

Kam njohur sipërmarrës të rinj të apasionuar me shumë vullnet për të bërë më të mirë botën që na priti. Kjo më “ngroh” shumë dhe shpresoj që ata të mos pushojnë së luftuar për ëndrrat e tyre. Të vazhdojnë të eksperimentojnë pa frikë dhe të mos humbasin kuriozitetin. Shpresoj që sipërmarrësit më ekspertë dhe ata që kanë vetëm një ide në sirtar, të jenë gjithnjë krijues të çmendur, pasi jam e bindur se kreativiteti do të shpëtojë botën.

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0