Kompania që rrëmben tre çmime për rrjetet më të mira optike - Business Magazine Albania

Kompania që rrëmben tre çmime për rrjetet më të mira optike

rrjetet më të mira optike

Rrjeti inteligjent Optix nga Huawei vlerësohet me tre çmime ndërkombëtare për novacionin teknik

Platforma globale e njohurive në komunikimet optike Lightwave, organizoi “Lightwave Innovation Reviews 2021”, gjatë të cilit rrjeti inteligjent Optix, që vjen në tregun botëror nga gjiganti Huawei, rrëmbeu tre çmime ndërkombëtare.

Këto çmime vlerësojnë performancën superiore të zgjidhjeve teknologjike dhe krijimtarinë në sistemet FTTX (fiber), në sistemet e transportit optik dhe platformat e ndërlidhjes së qendrës së të dhënave. Po ashtu, këto çmime vlerësojnë edhe ndikimin që këto teknologji transformuese do të kenë në rrjetet optike gigabit.

Zgjidhja e Huawei OptiXstar ONT nxit përshpejtimin inteligjent dhe Wi-Fi 6 për të identifikuar shërbimet inteligjente për shtëpinë të tilla si: mësimi online, eSports, video, transmetimi i drejtpërdrejtë dhe telekomunikimi, duke reduktuar të paktën gjysmën e llojeve të shërbimeve specifike.

Zgjidhja tjetër e Huawei, HomePON përbëhet nga terminale inteligjente të rrjeteve optike, baza dhe fibra optike super elastike, shpërndan fibra në dhomë (FTTR) me shpejtësinë e gigabit. Kjo zgjidhje garanton një eksperiencë të jashtëzakonshme, sinjale të forta dhe zero pamje të ngrira për të gjitha dhomat e shtëpisë.

Aktualisht Huawei OptiXstar ONT dhe HomePON janë përdorur nga operatorët për rreth 10 rajone, përfshirë këtu edhe Paqësorin Aziatik, Lindjen e Mesme, Europën dhe Amerikën Latine.

Lexo: Huawei prezanton smartfonin e tij të parë me 8GB RAM

Lidhur me sistemet e transportit optik, Huawei mori çmimi nëpërmjet zgjidhjes së quajtur OptiXtrans OSN 9800 M12, platformë optiko-elektrike kjo që mbështet spektrin ultra-broadband Super C+L, duke rritur efikasitetin spektral. Shtresa e saj e thjeshtuar optike 5 në 1, kursen hapësirën e dhomës së pajisjeve me 70% dhe ul konsumin e energjisë me 40%. E njëjta pajisje fitoi çmimin e madh në “Japan Interop 2020.”

Lidhur me platformat e ndërlidhjes së qendrës së të dhënave, Huawei OptiXtrans DC908 siguron ndërlidhje të thjeshta dhe inteligjente, të gjitha optike dhe me ultra-broadband për qendrat e të dhënave. Rritja e kapacitetit, integrimi optik dhe ai elektrik kursen më shumë se gjysmën e hapësirës DC dhe efikasiteti rritet me 90%. Një tjetër risi është se zgjidhja identifikon në mënyrë inteligjente disa javë më parë çdo defekt të mundshëm të fibrave, si dhe përcakton nëse fibrat janë në të njëjtin kabllo, duke mundësuar funksionim dhe mirëmbajtje (O&M) të lehtë për inxhinierët e IT.

Ky është një tjetër çmim ndërkombëtar për Huawei OptiXtrans DC908, pas suksesit të tij si fituesi i vetëm i çmimit DCI në “Japan Interop 2020.”

Me çmimet Lightwave u vlerësua gjithashtu Huawei OXC, sistemi i parë i këtij lloji në industri, më performancë të lartë transmetimi 600G dhe rrjet optik inteligjent NCE, duke ngulitur pozicionin e Huawei si një udhëheqës i komunikimeve optike.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0