Kur Alex Rodrigues filloi kompaninë e tij Embark Trucks Inc., ai nuk mund të merrte me qira një makinë pa kufizime moshe. Tani 26-vjeç, Rodrigues bëhet një nga drejtuesit e parë dhe më të rinj të një kompanie autonome të drejtimit të automjeteve, që do të paraqesë përpara investitorëve publikë premtimin se së shpejti automjetet do të jenë në gjendje të drejtohen vetë.
Embark filloi tregtimin të enjten në Nasdaq nën shenjën EMBK. Nuk ishte një pritje veçanërisht e ngrohtë. Aksionet ranë me 7.3% në minutën e parë të tregtimit.
Kompania me bazë në San Francisko doli publike nëpërmjet një bashkimi me Northern Genesis Acquisition Corp. II, një kompani blerjeje për qëllime të veçanta e drejtuar nga një ekip që përfshin ish-drejtues të kompanive kanadeze të shërbimeve. Marrëveshja e vlerësonte Embark në rreth 5 miliardë dollarë.
Teknologjia e vetëdrejtimit është një biznes i paprovuar që befas është gati të testojë aftësinë e tij. Embark Trucks është kompania e dytë e madhe në industri që del publike këtë muaj.
Lexo edhe: Huawei renditet ndër 10 punëdhënësit më të mirë në botë për vitin 2021
“Kur u futëm në këtë treg në vitin 2016, ishin të gjitha projekte kërkimore akademike,” tha Rodrigues, shefi ekzekutiv i Embark. “Kompania është një kompani e prekshme, tregtare sot.”
Embark ende nuk ka gjeneruar ndonjë të ardhur, sipas një depozitimi të letrave me vlerë. Ajo humbi 21.5 milionë dollarë vitin e kaluar, ndërsa parashikon shitje prej 867 milionë dollarë në 2024 dhe 2.77 miliardë dollarë vitin e ardhshëm.
Rodrigues filloi të ndërtonte robotë në moshën 11-vjeçare. DCVC, një nga investitorët më të mëdhenj të Embark, u takua për herë të parë me Rodrigues kur kompania sapo po fillonte duke bashkuar një karrocë golfi autonome. Tani Embark prodhon softuer vetëdrejtues për kamionë që transportojnë mallra.
Marrëveshja SPAC e sjell financimin total të Embark në 317 milionë dollarë. Investitorët e saj përfshijnë Sequoia Capital, Tiger Global dhe Y Combinator. Kompania ka më shumë se 200 punonjës dhe ka punuar me Anheuser-Busch InBev dhe Werner Enterprises për të testuar softuerin e saj. HP Inc. tha në maj se do të zhvendoste printerët nga Los Angeles në Phoenix, Arizona, duke përdorur teknologjinë e transportit me kamionë të Embark. “Ju mund të shihni vërtet produktin aktual dhe klientët aktualë në botë sot,” tha Rodrigues, i cili ka një aksion me vlerë rreth 500 milionë dollarë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.