John Lewis & Partners kanë publikuar një reklamë Krishtlindjesh ku personazhi kryesor i saj është Elton John. E titulluar “Djali dhe Piano,” mesazhi që ajo përcjell është “Fuqia e një dhurate”. Filmi fillon me të tashmen dhe kthehet pas në kohë në mënyrë kronologjike në jetën e Elton deri në momentin kur ai zgjohet një mëngjes Krishlindjesh dhe merr një dhuratë speciale që i ndryshon jetën.
Lexoni: Bashkë me dimrin po vijnë dhe reklamat e Krishtlindjeve
“Reklama e Krishtlindjeve e John Lewis ka shumë kujtime të ngrohta për mua dhe familjen time. Ishte një mundësi e bukur për mua të reflektoja për jetën time në muzikë dhe udhëtimin e mrekullueshëm që kam përshkruar, dhe sesi të luaja për herë të parë në pianon e gjyshes sime shënon momentin kur muzika u bë pjesë e jetës sime,” është shprehur Sir Elton.
John Lewis do të fillojë të shesë një sërë pianosh për herë të parë në 70 vjet, dhe kjo reklamë e menduar mirë synon të tërheqë vëmendjen e prindërve dhe gjyshërve për të blerë piano dhe tastiera si dhuratë Krishtlindjesh.
Lexoni: Reklama e Krishtlindjeve që nuk do të shfaqet më për motive politike
Kjo ndoshta është një ndër reklamat më të arrira, të cilën publiku britanik e ka adhuruar.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=132&v=mNbSgMEZ_Tw
/ENews
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.