Kjo mund të jetë reklama më e mirë e Krishtlindjes për vitin 2018

Kjo mund të jetë reklama më e mirë e Krishtlindjes për vitin 2018

~3 minuta lexim


John Lewis & Partners kanë publikuar një reklamë Krishtlindjesh ku personazhi kryesor i saj është Elton John. E titulluar “Djali dhe Piano,” mesazhi që ajo përcjell është “Fuqia e një dhurate”. Filmi fillon me të tashmen dhe kthehet pas në kohë në mënyrë kronologjike në jetën e Elton deri në momentin kur ai zgjohet një mëngjes Krishlindjesh dhe merr një dhuratë speciale që i ndryshon jetën.

Lexoni: Bashkë me dimrin po vijnë dhe reklamat e Krishtlindjeve

“Reklama e Krishtlindjeve e John Lewis ka shumë kujtime të ngrohta për mua dhe familjen time. Ishte një mundësi e bukur për mua të reflektoja për jetën time në muzikë dhe udhëtimin e mrekullueshëm që kam përshkruar, dhe sesi të luaja për herë të parë në pianon e gjyshes sime shënon momentin kur muzika u bë pjesë e jetës sime,” është shprehur Sir Elton.

John Lewis do të fillojë të shesë një sërë pianosh për herë të parë në 70 vjet, dhe kjo reklamë e menduar mirë synon të tërheqë vëmendjen e prindërve dhe gjyshërve për të blerë piano dhe tastiera si dhuratë Krishtlindjesh.

Lexoni: Reklama e Krishtlindjeve që nuk do të shfaqet më për motive politike

Kjo ndoshta është një ndër reklamat më të arrira, të cilën publiku britanik e ka adhuruar.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=132&v=mNbSgMEZ_Tw

/ENews

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0