Reklama e Krishtlindjeve që nuk do të shfaqet më për motive politike

Reklama e Krishtlindjeve që nuk do të shfaqet më për motive politike


 

Reklama për Krishtlindje e Supermarketit Iceland është ndaluar për arsye politike.

Reklama, e realizuar me Greenpeace, ka pjesë të saj një orangutang të animuar dhe flet për shkatërrimin e pyjeve nga kultivuesit e vajit të palmës.

Organi i pastrimit të reklamave, Clearcast, mendoi se filmi thyen rregullat që ndalojnë reklamat politike të përcaktuara nga Akti i Komunikimeve të 2003.

Më herët këtë vit, Iceland u bë supermarketi i parë më i madh i Britanisë që deklaroi se po heq vajin e palmës nga produktet e tij.

Themeluesi i Iceland Malcolm Walker tha: “Ky ishte një film që Greenpeace krijoi me zërin dublues të Emma Thompson.

“Ne morëm leje për ta përdorur atë dhe të heqim logon e Greenpeace dhe ta përdorim si reklamën e Krishtlindjes të Iceland. Ishte shumë emocionuese.”

Monitoruesit thanë në një deklaratë: “Transmetuesit nuk janë në gjendje të fshijnë këtë reklamë të Icelande. Ne jemi të shqetësuar se ajo nuk përputhet me politikat e kodit të Komitetit të Transmetimit të Praktikës Reklamuese.”

Gjithsesi, në një kohë kaq të shkurtër, mesazhi u përcoll dhe ne duhet të tregohemi më të kujdesshëm ndaj produkteve me vaj palme. Ndoshta të ndërrojmë dhe shampon…

/LBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #27 - Nëntor 2021

Miq, lexues të BusinessMag,

Ky numër i ri revistës vjen në një sezon të nxehtë plot me zhvillime interesante në botën e startupeve. Jam i sigurt që secili nga ju është i ngarkuar shumë më tepër se në çdo periudhë tjetër në përpjekjet për të çuar gjërat përpara, ndaj ju falenderoj që po gjeni kohën për të lexuar këto rreshta. 

Dikush më pyeti sot, sa optimist je për të ardhmen? U përgjigja pa menduar, se kjo nuk është pyetje për një sipërmarrës. Ne optimizmin e kemi në gjak, pasi është stimuli kryesor që çon përpara iniciativat e çuditshme që ndërmarrim, shpesh pa u menduar gjatë! 

Këtë optimizëm përpiqemi ta sjellim në faqet në vazhdim nëpërmjet intervistave me personazhe të njohur dhe të panjohur, të cilët me punën e tyre të përditshme ndikojnë në jetën e mijëra njerëzve përreth. 

Me punën që bëjnë, me historitë që rrëfejnë mbi sfidat e ndryshme, mes dështimesh dhe suksesesh ata/ato frymëzojnë, motivojnë duke përshkruar maratonat vetjake drejt suksesit; pavarësisht pengesave, duke kaluar nga dështimi në dështim, por pa humbur entuziazmin (siç thotë dhe Churchill). 

Njihuni …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0