Kinematografia shqiptare, një industri pa financa - Business Magazine Albania

Kinematografia shqiptare, një industri pa financa

Kinematografia shqiptare
~5 minuta lexim

Fabio Seferi është ndër regjizorët e rinj në Shqipëri, që po teston veten në treg me filma me metrazh të shkurtër dhe së fundmi është angazhuar edhe në një projekt të madh.

Fabio kërkon shumë nga vetja, ndaj gjatë intervistës ai nuk ankohet për mundësitë e pakëta që regjisorët, apo producentët shqiptarë kanë në tregun e vogël shqiptar. 

Ai ka mbaruar regji filmi në universitetin e Arteve në vitin 2018, por që në vit të parë në universitet ka punuar në radio dhe televizion. Fabio është ndër ata pak regjisorë, projekti i parë i të cilit është financuar nga Qendra Kombëtare e Kinematografisë, “Mbjellja e Pemëve”. Ky është një film me metrazh të shkurtër, që duket i suksesshëm për Fabion, pasi ka arritur të projektohet edhe në Cannes. 

Pas kalimit me sukses të këtij testi, ai është angazhuar së fundi në një projekt filmi të gjatë, si asistent i parë.

Si regjisor i ri, ai mendon se burimet e financimit janë të kufizuara, por në rrugëtimin e tij të deritanishëm vlerëson mundësitë që i janë dhënë, duke theksuar më së shumti kontaktet me producentë. Duke iu referuar projekteve të kolegëve me më shumë përvojë, ai thotë se, “Edhe pse shumë projekte janë bërë me buxhete shumë të ulëta, kemi arritur të çojmë filma jashtë, sa producentët e huaj habiten me cilësinë e filmit në raport me financat me të cilat është realizuar”. Ai dallon te filmat e gjatë “Parullat” dhe “Delegacioni” dhe mes filmave me metrazh të shkurtër përmend “The Van”.

Qendra Kombëtare e Kinematografisë në fakt është burimi i vetëm publik i financimit të filmit shqiptar. Shqetësimi i producentëve, menaxherëve të marketingut dhe regjisorëve është se kinematografia shqiptare mbështetet shumë pak nga buxheti i shtetit. Me një fond që ka zbritur në rreth 1 milion dollarë në vit, fondi është 4 herë më i ulët krahasuar me atë të Kosovës. Shqipëria është shumë herë më e dobët se Maqedonia e Veriut në politikën e saj të promovimit të filmit në tregun ndërkombëtar. Fqinji ynë ka ndjekur politikën e promovimit, ashtu si edhe për ekonominë e saj, duke tërhequr vëmendjen e investitorëve, konsumatorëve dhe turistëve.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0