KFC në Shqipëri bëhet pjesë e KAN, grupit më të madh ballkanik të KFC - Business Magazine Albania

KFC në Shqipëri bëhet pjesë e KAN, grupit më të madh ballkanik të KFC

KAN, me seli në Kosovë, lider rajonal në industrinë e restoranteve me shërbim të shpejtë (QSR), shpall zyrtarisht marrjen e pronësisë së rrjetit KFC në Shqipëri. Kjo iniciativë shënon nisjen e një etapë të re zhvillimi, për një nga markat më të njohura ndërkombëtare në vend.  

Investimet dhe strategjia e KAN, do të synojnë zgjerimin e shpejtë në mbarë vendin, që KFC të vazhdojë të jetë zgjedhja e parë e konsumatorëve, në kërkim të ushqimit cilësor, të shpejtë dhe të sigurt. 

CEO i KAN, z. Kujtim Gazideda, thekson: KAN planifikon hapjen e 20 pikave të reja të KFC, në të gjithë Shqipërinë, me synim që të jemi gjithnjë e më afër konsumatorit tonë. KFC do të vazhdojë të udhëheqë transformimin e tregut të restoranteve, me teknologji dhe shërbime inovative që e bëjnë përvojën e KFC pjesë të përditshmërisë së tyre. Gjithashtu synojmë të krijojmë partneritet me prodhues vendor, duke u mundësuar furnizmin e pikave të KFC, jo vetëm në rajon, por edhe më gjerë.”

CEO garanton gjithashtu se shërbimi, cilësia dhe siguria ushqimore, mbeten prioriteti kryesor i KAN, sipas standardeve ndërkombëtare të KFC.

Lexo edhe:Suksesi i ‘Plug and Play Tirana Expo 2025’/ 10 startup-e shqiptare drejt Silicon Valley

Me mbi 35 restorante dhe 1000 punonjës në rajon (Kosovë, Shqipëri, Maqedoni e Veriut dhe Mal i Zi), KAN përfaqëson një fuqi të konsoliduar në industrinë e restoranteve me shërbim të shpejtë (QSR), duke sjellë zhvillim ekonomik dhe mundësi të reja punësimi, në vendet ku operon. 

KAN, ka arritur të jetë marka më e njohur dhe e besuar në tregun rajonal. I njohur për standardet e larta të operimit dhe cilësisë, në përputhje me kërkesat e Yum! Brands, KAN është garancia e fillimit të një kapitulli të ri cilësie, zhvillimi e inovacioni, për rrjetin KFC, në gjithë rajonin tonë. 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0