KFC krijon një lojë të frikshme për të trajnuar punonjësit

KFC krijon një lojë të frikshme për të trajnuar punonjësit


Sipas një njoftimi për shtyp të publikuar nga KFC, kompania fast food do shtojë një element të pazakontë në procesin e trajnimit të punonjësve të saj: Leksione trajnimi në një dhomë virtuale të quajtur The Hard Way. Dhe për të fituar vendin e punës ata duhet të demostojnë aftësitë e tyre në kuzhinën virtuale.

Loja i ndjek praktikantët përmes procesit me pesë-faza të përgatitjes së pulave të skuqura KFC, duke inspektuar tiganisjen me presion. Dhe për shkak se ky veprim, ndoshta, ka të bëjë më shumë me marketingun se sa me efikasitetin e kuzhinierit kur skuq pulat, loja ka trailerin e saj çuditërisht të frikshëm.

kfc-krijon-nje-loje-te-frikshme-per-te-trajnuar-punonjesit-businessmag

Loja VR e KFC-së nuk ka për qëllim të zëvendësojë trajnimin tradicional të punonjësve. Përkundrazi, KFC thotë se ky është një hap shtesë në certifikatën e mjeshtrave të Chicken Master.

Ditën e enjte, KFC postoi video 30 sekondëshe që reklamonin lojën, ku përfshiheshin gjoks pule virtual, dy duar që lëvizin dhe një robot shërbëtor “idiot”.

Zëri i Kolonelit Sanders i ndjek lojëtarët gjatë gjithë këtij procesi.

Sipas njoftimit, “Në vend që të përdorin realitetin virtual për t’i mësuar anëtarët e ekipit se si ta bëjnë punën më shpejt, KFC po përdor teknologjinë për të mësuar kuzhinierët e saj se si ta bëjnë më mirë pulën e famshme botërore”.

/Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0