Këto janë qytetet më të shtrenjta në botë

Këto janë qytetet më të shtrenjta në botë


Singapori është qyeti më i shtrenjtë në botë për të pestin vit rradhazi, sipas raportit më të fundit të Economist Intelligence Unit, ku Paris dhe Zyrih renditen në vendin e dytë.

Sondazhi i EIU është dizajnuar për të ndihmuar kompanitë të llogarisin kostot e jetesës dhe të krijojnë paketa kompensimi për emigrantët dhe udhëtarët e biznesit.

Destinacionet e Azisë dhe Europës dominojnë renditjen e qyteteve më të kushtueshme në raportin e publikuar.

Deri në vitin 2013, Tokio ishte qyteti më i shtrenjtë në botë për të jetuar. Kryeqyteti japonez ka rënë shtatë vende nga viti i kaluar. Hong Kong, qyteti i dytë më i shtrenjtë i vitit të kaluar, ra në vendin e katërt.

 

Parisi është qyteti i vetëm i eurozonës në mesin e 10 vendeve më të shtrenjta edhe pasi vlera e euros ra. EIU tha se kryeqyteti francez mbeti “strukturalisht shumë i shtrenjtë për të jetuar, me oferta vetëm për alkool, transport dhe duhan në krahasim me qytetet e tjera europiane”.

Tel Avivi ishte i vetmi kryeqytet i Lindjes së Mesme midis 10 vendeve të para. Kostot e transportit janë 79% më shumë se çmimet në New York, thotë raporti.

Pronësia e makinave ishte një faktor e renditjes së lartë të Singaporit. Megjithatë, raporti vë në dukje se ky qytet-shtet mbetet shumë më i lirë se “kolegët e tij” në aspektin e mallrave shtëpiakë dhe punësimin për ndihmë shtëpiake.

“Lëvizjet e valutës vazhdojnë të jenë një arsye e madhe për ndryshimet në renditje,” tha EIU.

Dobësimi i dollarit bëri që asnjë qytet Amerikan të bëhej pjesë e 10 vendeve më të shtrenjta, pavarësisht rritjes së kostos relative të jetesës në SHBA gjatë viteve të fundit. Raporti cilësoi New York dhe Los Angeles si qytetet më të shtrenjtat në vendin e 13 dhe 14, nga pozicioni i nëntë dhe i 11-të vitin e kaluar.

Dollari ra kundër të gjitha monedhave të G-10 vitin e kaluar, me rritjen e euros më shumë se 14%.

/Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0