Këto janë ngjyrat për të cilat mund të paditeni nëse i përdorni në biznesin tuaj - Business Magazine Albania

Këto janë ngjyrat për të cilat mund të paditeni nëse i përdorni në biznesin tuaj


Për shembull, nëse do të dizenjonit një furçë rozë, dhe kjo rezulton se është e njëjta hije me atë që njihet si “Barbie pink”, ju mund të paditeni.

Ngjyra rozë e Barbit, e regjistruar nga Mattel, është simbol në më shumë se 100 kategori. Mattel paditi kompaninë e regjistrimit MCA për këngën dhe videon “Barbie Girl”. Por gjyqtari e hodhi poshtë këtë çështje duke thënë: “Palët duhet të qetësohen.”

Ngjyra blu e kompanisë Tiffany ka qenë simbol që nga viti 1998. Ngjyra gurkali ose Pantone 1837, mban numrin që shënon dhe themelimin e kompanisë.

T-mobile ka patur shumë çështje gjyqësore për sa i përket ngjyrës së purpurt, ngjyra që e përfaqëson. Në vitin 2014 kompania fitoi kundër AT&T, e cila e kishte përdorur këtë ngjyrë për Aio Wireless.

Ups e ka përdorur ngjyrën kafe që nga viti 1916. Një ish-punonjës i kompanisë ka thënë se kjo ngjyrë ishte epiteti i luksit në atë periudhë.

/Freepik

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0