Rritja mahnitëse e platformave të transmetimit si Netflix, Amazon Prime Video dhe Disney Plus, ka transformuar mënyrën se si ne shikojmë filma dhe shfaqje televizive.
Sektori i transmetimit të videove është bërë një pjesë e madhe e industrisë së argëtimit – një dominim i nxitur pjesërisht nga mbyllja e kinemave gjatë pandemisë.
Platforma më e madhe në botë, Netflix, kishte 222 milionë abonentë në fund të vitit të kaluar, 18.2 milionë më shumë se në vitin 2020. Ndërkohë, Amazon Prime Video kishte 175 milionë shikues në vitin 2021, ndërsa baza e Disney Plus arriti në 118 milionë.
Këta shifra të mëdha përdoruesish mbështeten nga studime që tregojnë se një numër në rritje njerëzish tani preferojnë të shikojnë filmat e rinj në shtëpi, në vend që të shkojnë në kinema. Një raport i tetorit të kaluar zbuloi se ky ishte rasti për 71% të amerikanëve.
Në të njëjtën kohë, tani transmetohen shfaqje televizive më shpesh sesa programet që transmetohen nga një kanal tradicional, linear si BBC 1 ose Channel 4.
‘Të mbingarkuar nga zgjedhja’
Lehtësia e shikimit sipas kërkesës është e dukshme, por Lisa Holme, zëvendëspresidente e lartë e grupit për përmbajtjen dhe strategjinë komerciale në kompaninë televizive amerikane, Discovery, ka frikë se konsumatorët tani janë të shtyrë nga numri i madh i shërbimeve të transmetimit në dispozicion.
“Tani kemi shumë përmbajtje të disponueshme në gjashtë ose tetë shërbime kryesore të transmetimit, prej të cilave një prej tyre është Discovery Plus,” thotë ajo. “Unë mendoj se konsumatorët tani po e gjejnë veten pak të mbingarkuar nga zgjedhja.”
Lexo edhe: Humbi 200 milionë abonentë. A do ia dalë Netflix të mbijetojë përballë botës reale?
Zonja Holme shton se disa njerëz “ndihen të hutuar dhe të mërzitur” që duhet të shkojnë në shërbime të shumta transmetimi për të marrë të gjithë përmbajtjen që duan.
Për SHBA-në, shifrat tregojnë se 46% e familjarëve abonohen në katër ose më shumë shërbime të transmetimit të videos. Ndërsa në Mbretërinë e Bashkuar, një studim zbuloi se 65% e familjarëve abonohen në dy ose më shumë ofrues.
Phil Hopkins, president i kanalit të transmetimit të ngrohtë Fandor, thotë se në një treg të mbushur me njerëz si ky, dalja nga konkurrenca është vendimtare. Shërbimi i tij është i specializuar në shfaqjen e filmave të pavarur ose klasikë, plus filma dhe dokumentarë të huaj.
“Sfida më e madhe është se ka shumë ngjashmëri me shërbimet kryesore të transmetimit, dhe ata nuk po bëjnë shumë në diferencimin e produkteve që të krijojnë identitetin e tyre,” thotë ai.
Por ndërsa shërbimet e transmetimit luftojnë njëri-tjetrin për vëmendjen tonë, çfarë do të thotë kjo për zinxhirët e kinemasë? A ka ardhur fundi i tyre?
Shumë larg kësaj, thotë Paul Serwitz, president i firmës amerikane Landmark Theatres. Ai thekson se frekuentimet ” u rritën vazhdimisht” në vitin 2021. “[Dhe] pritshmëritë janë që frekuentimi i kinemasë të vazhdojë të rritet ndërsa besimi i konsumatorit përmirësohet me evolucionin e Covid dhe përmbajtjen më bindëse të filmit.”
Kritiku i medias Eric Deggans thotë se kinematë do të duhet të përmirësojnë përvojën për shikuesit e filmave për të konkurruar me transmetimin.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.