Prokurorët amerikanë kanë rekomanduar që Departamenti i Drejtësisë (DD) të ngrejë padi penale kundër Boeing.
Kjo pason një pretendim nga DD se prodhuesi i avionit kishte shkelur një marrëveshje në lidhje me dy përplasje fatale që përfshinin avionin e tij 737 Max, i cili vrau 346 njerëz. Boeing nuk pranoi të komentonte rreth ngjarjes, por më parë ajo ka mohuar shkeljen e marrëveshjes së shtyrë të ndjekjes penale.
DD ka afat deri më 7 korrik për të marrë një vendim përfundimtar nëse do të ndjekë penalisht kompaninë. DD është kontaktuar për koment. Rekomandimi nuk është një vendim përfundimtar dhe detajet e ndonjë veprimi të mundshëm kriminal nuk dihen.
“Ky është një vendim vërtet kritik që po vjen,” tha Ed Pierson, i cili është drejtor ekzekutiv i Fondacionit për Sigurinë e Aviacionit dhe një ish-menaxher i lartë në Boeing.
Ai është shprehur: “Ka probleme me këta aeroplanë. Ne po shohim probleme me këta avionë dhe unë po flas për 737 Max, 787 dhe është reflektim i udhëheqjes.”
Përplasjet e avionit, që të dyja përfshijnë avionin 737 Max të Boeing, ndodhën brenda gjashtë muajve nga njëri-tjetri. Përplasja me Lion Air të Indonezisë ndodhi në tetor 2018, pas një fluturimi të Ethiopian Airlines në mars 2019. Javën e kaluar, të afërmit e viktimave i kërkuan prokurorëve të kërkonin një gjobë kundër Boeing prej 25 miliardë dollarësh (14.6 miliardë £) dhe të ndiqnin një ndjekje penale.
Sipas një marrëveshjeje të arritur në vitin 2021, Boeing tha se do të paguante një shlyerje prej 2.5 miliardë dollarësh dhe prokurorët ranë dakord t’i kërkonin gjykatës të heqë një akuzë penale pas tre vjetësh nëse kompania respekton disa përcaktime në marrëveshjen e shtyrë të ndjekjes penale. Por, muajin e kaluar, DD tha se Boeing ishte në shkelje të marrëveshjes, duke deklaruar se kishte dështuar në “hartimin dhe zbatimin e një programi të pajtueshmërisë dhe etikës për të parandaluar dhe zbuluar shkeljet e ligjeve të mashtrimit të SHBA gjatë operacioneve të tij”.
Javën e kaluar, shefi ekzekutiv në largim i Boeing, Dave Calhoun u përball me një grindje nga senatorët amerikanë. Z. Calhoun dëshmoi se kompania kishte “mësuar” nga gabimet e së kaluarës dhe se procesi për sinjalizuesit e punonjësve “funksionon”, por ligjvënësit ende e akuzuan atë se nuk bëri sa duhet për të korrigjuar një kulturë hakmarrjeje.
Si pjesë e një hetimi në vazhdim, sinjalizuesit e Boeing i thanë Senatit në prill se 737 Max, 787 Dreamliner dhe modelet 777 kishin probleme serioze të prodhimit. Kompania u vu më së fundi në qendër të vëmendjes kur një panel dere ra nga një aeroplan i ri 737 Max gjatë një fluturimi të Alaska Airlines në janar , duke lënë një vrimë të hapur.
Z. Calhoun do të largohet nga posti i shefit ekzekutiv në fund të vitit 2024 pas më pak se pesë vjetësh në këtë rol me një paketë pagese me vlerë 33 milionë dollarë. Ai do të mbetet gjithashtu në bordin e Boeing. Z. Calhoun mori detyrën nga Dennis Muilenburg, i cili u pushua nga puna pas dy aksidenteve.
Pearson tha se ndryshimet në krye të Boeing ishin “sipërfaqësore” dhe madje edhe kur zoti Calhoun u emërua si shef ekzekutiv në 2019, ai kishte qenë tashmë në kompani për një dekadë.
“Ata po marrin ato vendime që po prekin miliona e miliona njerëz për shumë e shumë vite,” tha ai.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.