Java e Modës në New York: Ekonomia dhe rrjetet sociale ndikuesit kryesorë - Business Magazine Albania

Java e Modës në New York: Ekonomia dhe rrjetet sociale ndikuesit kryesorë

~2 minuta lexim

Markat e mëdha dhe firmat e reja do të prezantojnë koleksionet e tyre të reja në Javën e Modës në Nju Jork, e cila nis të premten, duke kërkuar të joshë ndjekësit e modës me krijimet e tyre më të fundit dhe ndoshta disa momente virale.

Nga i preferuari i famshëm Michael Kors tek Heron Preston për herë të parë në Nju Jork, më shumë se 70 marka do të shfaqin modelet e tyre vjeshtë/dimër 2023 nëpër qytet, sipas organizatorit të ngjarjes, Këshilli i Dizajnuesve të Modës të Amerikës (CFDA).

Në një kohë kur mediat sociale po hapin shfaqje dikur ekskluzive në pasarela për ndjekësit e modës në mbarë botën, markat do të kërkojnë të dallohen dhe të krijojnë shumë bujë.

“Shumë stilistë po e kuptojnë me të vërtetë se Gen Z dhe TikTok janë shumë të prirur ndaj artikujve të çuditshëm dhe se sa më i çuditshëm, aq më mirë,” i tha Reuters Frances Solá-Santiago, një shkrimtare e modës në botimin online Refinery29.

Megjithatë, në një kohë kur njerëzit globalisht po përjetojnë cmime të larta për gjërat thelbësore të përditshme, a do të pasqyrojnë dizajnet realitetin e kohëve aktuale?

“Moda gjithmonë frymëzohet vërtet nga ajo që po ndodh në peizazhin ekonomik, kështu që flitet shumë se si do të reagojnë dizajnerët ndaj inflacionit, ndaj recesionit të afërt”, tha Solá-Santiago./ Reuters 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0