Jack Ma: Nuk di asgjë për teknologjinë, por ja cili është çelësi i suksesit tim - Business Magazine Albania

Jack Ma: Nuk di asgjë për teknologjinë, por ja cili është çelësi i suksesit tim

~5 minuta lexim


Jack Ma është themeluesi dhe drejtori i kompanisë gjigande Alibaba, e cila zotëron një treg prej 420 miliardë dollarësh. Aktualisht, Ma vlen 6.5 miliardë dollarë, sipas revistës Forbes. Por sipas Jack-ut, suksesi i tij nuk ka të bëjë me aftësitë teknike ose të biznesit.

“Nuk di asgjë për teknologjinë, nuk di asgjë për marketingun, nuk di asgjë për gjërat ligjore”, tha Ma në konferencën Viva Tech në Paris të enjten.

Pra, çfarë di ai, që u bë kaq i suksesshëm? “Unë di si të sillem me njerëzit”.

“Çdo gjë që bëj si themelue është: Të bëj klientin të lumtur”.

Realisht, Ma në fillim kishte planifikuar të bëhej mësues, por e mori në konsideratë idenë e ndërtimit të një kompanie të teknologjisë, pasi mësoi për internetin më 1995 në udhëtimin e tij të parë në Shtetet e Bashkuara.

“Një mik më tha, Jack, ky është interneti. “E pyeta,” Çfarë është interneti? “Ai tha, “Të kërkosh çfarë të duash”.

“Së pari, “nuk doja ta prekja, sepse kompjuteri kushtonte shumë shtrenjtë në Kinë. Nëse do e prishja, nuk do të kisha mundësi ta paguaja”, tha Ma. “Fjalën e parë që e kërkova në internet ishte fjala ‘birrë’. “Nuk e di pse. Ndoshta sepse është e lehtë ta shqiptosh”, tha Ma. Pastaj kërkoi fjalën “Kinë”. Dhe nuk kishte “asnjë të dhënë për Kinën”, tha Ma.

“Kështu që i thashë mikut tim: Pse nuk bëjmë diçka për Kinën? Pra, bëmë një faqe të vogël dhe të shëmtuar, të cilën e quajtëm “Kina”. Ishte zanafilla për ngritjen e Alibaba, e cila filloi si një “qendër marketingu për informacion”, tha Ma. “Dhe pastaj vazhduam të zhvillohemi”.

Por, pavarësisht mungesës së aftësive teknike, ndërsa kompania u rrit, Ma tha se dinte vetëm një gjë: “Unë i njoh njerëzit. Isha trajnuar të bëhesha mësues”, tha Ma në Viva Tech. “Si mësues, ju dëshironi që nxënësit të jenë më të mirë se ju. Produkti juaj më i mirë është nxënësi yt”.

Kjo aftësi e ndihmoi Jack-un t’i frymëzojë dhe inkurajojë punonjësit e tij. Dhe kjo ka ndihmuar shumë në suksesin e jashtëzakonshëm të kompanisë së tij.

“Ju duhet t’i dëgjoni punonjësit tuaj … Ju duhet të bëni gjithçka për t’i fuqizuar ata. Nëse mund t’i shtyni ata të punojnë në grup, atëherë ju mund të bashkëpunoni. Pra, kjo është mënyra se si ne funksionojmë “, tha Ma”.

“Unë kam ardhur në një përfundim se sa më shumë që interesoheni për ekipin tuaj, ekipi do të kujdeset për ju dhe për klientët tuaj”, tha Ma.

Klienti është gjithnjë në rend të parë: “Kur bisedoja me stafin tim në ditët e para të kompanisë, u thoja:” Mos më bëni mua të lumtur, mos më doni mua. Bëjeni klientin të lumtur, bëjeni atë t’ju dojë, dhe unë do t’ju dua juve”.

/CNBC.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Shko me besim drejt ëndrrave të tua. Jeto jetën që kishe imagjinuar”
— Henry David Thoreau
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0